کد خبر: ۵۰۷۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
این خبر تکمیل می‌شود...

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ با حضور مردم و مسئولان+تصاویر و حاشیه‌ها

در طلیعه فجر چهلم انقلاب، راهپیمایی بزرگ مردم ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه، مردم ایران اسلامی علاوه بر تهران در بیش از هزار شهرستان،‌ شهر و بخش و همچنین در بیش از ۴ هزار روستا با حضور در خیابان‌های سراسر کشور سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلیعه فجر چهلم انقلاب خود را جشن گرفتند.

به گزارش آفتاب‌نیوز،  بیش از ۶ هزار عکاس، خبرنگار و فیلمبردار داخلی و خارجی و ۲۵۰ خبرنگار خارجی جشن ملی مردم ایران را پوشش می دهند.

در تهران از ساعت ۹ صبح و از مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی به سوی میعادگاه میدان آزادی در حالی‌ ادامه دارد که ساعتی پیش از شروع رسمی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن،  مردم پایتخت در خیابان‌های تهران حضور یافته‌ بودند.

****

 گروه مارش پلیس راهنمایی و رانندگی در مقابل ساختمان این نهاد نظامی در خیابان آزادی به تناوب سرودهای نظامی اجرا می‌کند.

کارکنان موسسه اعتباری کوثر، مقابل شعبه این موسسه در خیابان آزادی همراه با سایر راهپیمانان از مشاغل مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کرده‌اند.

حضور مردم پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، کارمند و بازنشسته، زنان و دختران در مراسم راهپیمایی۲۲ بهمن پررنگ‌تر می شود.

برخی نیروهای نظامی در میان راهپیمانان اسفند دود می‌کنند.

ماکت موشک قدر با جمله‌ای هشدار آمیز از مقام معظم رهبری خطاب به سران رژیم غاصب اسراییل در مسیر راهپیمایی۲۲ بهمن استقرار یافت.

جمله‌ای از مقام معظم رهبری بر روی بدنه موشک قدر در تقاطع آزادی رودکی که نوشته شده است مبنی بر این‌که: «اگر غلطی از مسئولین رژیم صهیونیستی سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را نابود خواهد کرد.»

***

حضور و اظهار نظر برخی از مسوولان شرکت کننده در راهپیمایی امروز  را در ادامه می‌خوانید:

حضور ظریف در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با تقدیر از حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی تاکید کرد: ما امنیت خود را مدیون مردم و حضور آنها در صحنه هستیم.

محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران در بخشی از صبحت‌های خود تصریح کرد: حتما در بین مردم برخی از دلخوری‌ها و ناراحتی ها وجود دارد،  مطالبات به حقی دارند که بعضا ناشی از کمبودها و مشکلات موجود در کشور است و این وظیفه همه مسولان کشور است که به مطالبات به حق مردم به عنوان بزرگترین سرمایه راهبردی نظام  توجه داشته باشند.

وی با اشاره به خرید گسترده تسلیحات از سوی برخی کشورهای منطقه از قدرت‌های بزرگ در راستای تامین امنی‌تشان ادامه داد: ما کشورمان همچون برخی کشورهای منطقه نیست که بقا و امنیتش وابسته به خرید تسلیحات از خارج از کشور باشد.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: امنیت ایران وابسته به حضور مردم در صحنه است، بنابراین باید توجه جدی به مطالبات و حقوق این مردم داشته باشیم و اینها برای جمهوری اسلامی ایران ارزشی راهبردی محسوب می شوند و در همین چارچوب همانطور که اشاره کردم باید به این خواسته ها و مطالبات توجه ویژه ای داشت.

شمخانی: آمریکا راهی جز تعهد به برجام ندارد/سوریه معادله یک طرفه بزن در رو را تغییر داد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: آمریکا و کشورهای دیگر هیچ راهی ندارند جز اینکه به سندی که در رابطه با برجام پذیرفته اند، متعهد باشند و جمهوری اسلامی قطعا یک خط اضافه یا کم کردن از این سند را نخواهد پذیرفت.

دریابان علی شمخانی با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران درباره تلاش آمریکا برای اصلاح برجام و تشکیل کارگروه اصلاح برجام با سه کشور اروپایی اظهار کرد: روزی که مقرر شد مذاکره‌ای پیرامون توان صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران انجام شود، شرط ورود ایران به مذاکرات پذیرش غنی‌سازی ایران بود. در مقابل آنها خود را در برابر دو وضعیت دیدند؛ اول آنکه به ایران حمله کنند اما دیدند که سودی ندارد وشکست خواهد خورد . وضعیت دوم ادامه تحریمها بود و دیدند با وجود استمرار تحریم توان هسته‌ای ایران رو به گسترش است و راه سوم که وجود داشت مذاکره بود و آمدند و مذاکره کردند به این شرط که توان هسته‌ای ایران را به رسمیت بشناسند.

وی ادامه داد: امروز هم همین وضعیت است هیچ چاره‌ای غیر از این ندارند که به سندی که پذیرفته‌اند پایبند باشند.

شمخانی تاکید کرد: ایران نه برمبنای گزارش‌های خود بلکه بر مبنای گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا به حال 9 بار تابعیت خود را نسبت به توافق اعلام کرده است. اگر کسی بخواهد خطی بر این سند اضافه کند و یا از آن کم کند و به نص آن اضافه کند، به طور قطع جمهوری اسلامی نخواهد پذیرفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره حمله رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: این یک ظلم آشکار است که به مردم سوریه وارد کرده است و سوریه هم تصمیم گرفت معادله یک طرفه بزن در رو را تغییر دهد و یک حادثه جاویدی را در منطقه رقم بزند که منجر به شادی و پخش شیرینی در بین مردم سوریه شد و جا دارد به مردم سوریه این مقاومت را تبریک بگوییم.

حضور رییس شورای شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه امیدواریم هر روز کارآمدی نظام مانند مشروعیت آن بیشتر شود، گفت: صحبت‌های مسئولان باید امیدوارکننده باشد.

 محسن هاشمی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با بیان اینکه مردم ایران بدون نگاه به مسائل سیاسی و اختلاف‌ نظرها در این مراسم شرکت می‌کنند، اظهار کرد: این حضور پیامی به دنیا دارد مبنی بر این‌که جمهوری اسلامی توانسته است ،استقلال خود را حفظ کند و حتی یک نفر در خارج از کشور نمی‌تواند تصور کند که در سیاست‌های نظام دخالت کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به طور متوسط هر سال یک بار انتخابات برگزار شده است و مردم سرنوشت خود را با تعیین مسئولین انتخاب کرده‌اند، تصریح کرد: من امیدوارم کارآمدی نظام هر روز مانند مشروعیت آن بیشتر شود تا مردم احساس کنند مسئولان می‌توانند مشکلات را حل کنند. البته صحبت‌های مسئولین نیز امیدوارکننده باشد تا این امید به مردم داده شود که مسئولان درد مردم را شنیده و برای حل آن تلاش می‌کنند.

هاشمی: یقینا صدای مردم توسط دولتمردان شنیده می شود

قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر لزوم توجه دولت و حاکمیت به مشکلات مردم خاطر نشان کرد: یقینا صدای مردم توسط دولتمردان شنیده می شود.

 سید حسین هاشمی قائم مقام وزیرکشور در مراسم راهپیمایی سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران  با  اشاره به حضور پرشور وهمیشگی مردم در مراسم‌های ملی خاطر نشان کرد: مردم همواره در تمام مراسم‌های ملی از جمله راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات‌ها در صحنه بوده‌اند و حرف اول را آنها بر زبان آوردند.

وی با اشاره به پیام حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: با حضور مردم در صحنه راهپیمایی‌ها توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی می شود خنثی خواهد شد.

قائم مقام موزیر کشور تصریح کرد: وظیفه مسئولان در مقابل این حضور مردم، خدمت صادقانه و بی‌منت به آنها است.

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا دولتمردان صدای مطالبات مردم و مشکلات آنها به ویژه در بخش اقتصادی را می شنوند، خاطر نشان کرد: وظیفه حاکمیت است که صدای مردم را بشنود و پاسخگوی مشکلات آنها باشد. در همین راستا دولت نیز به عنوان بخشی از حاکیت باید تمام مشکلات مردم را بشنود و با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد، آنها را برطرف کند.

وی تاکید کرد: یقینا صدای مطالبات مردم و همچنین خواسته‌های آنها از سوی دولتمردان شنیده خواهد شد.

رئیس‌جمهور به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست

باید بیش از همیشه خودمان را برای خدمت به مردم آماده کنیم

رئیس جمهور با تقدیر از حضور باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در سراسر کشور، تصریح کرد: این حضور پرشور و باشکوه ،پاسخی به توطئه‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران و تحرکات صهیونیست‌ها در منطقه و اعلام وحدت و یکپارچگی ایرانیان و عهد و پیمان با امام راحل برای ادامه راه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن مردم تهران و در جمع خبرنگاران، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید بیش از همیشه خودمان را برای خدمت به مردم آماده کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال پیش رو سال موفقیت‌ها، افتتاح‌ها و شادمانی و سرور خواهد بود، اظهار داشت: در سال آینده باید همه بخش‌های کشور اعم از دانشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، سینماها، مملو از نشاط و موفقیت‌های بزرگ باشد و این موفقیت‌ها را بایستی به خوبی به رخ بدخواهان خود بکشیم.

دکتر روحانی اضافه کرد: دولت بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مردم عزیز ایران اسلامی پیمان می‌بندد که به آرمان‌ها و مسیر انقلاب اسلامی و امام راحل، وفادار باشد.

جهانگیری: ترامپ و دیگران بدانند با یک ملت بزرگ و انقلابی سروکار دارند

معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ تاکید کرد: این حضور برای استمرار حرکت انقلاب بسیار کارساز است و نشان می‌دهد که مسئولان کشور باید با اقدامات بیشتر و تلاش‌های گسترده‌تر در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در راهپیمایی سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی  با اشاره به زمان شناسی مردم ایران خاطر نشان کرد: مردم ایران مردمی زمان‌شناس هستند که شرایط فعلی کشور و انقلاب و هم شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی را درک می‌کنند.

وی گفت: پیام حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی امسال این است که پای نظام و انقلابشان و همچنین آرمان‌هایی که امام خمینی (ره) برای انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، ایستاده‌اند و از آن دفاع می‌کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن برای استمرار حرکت انقلاب اسلامی بسیار کارساز است و نشان می‌دهد که مسئولان کشور باید با اقدامات بیشتر و تلاش‌های گسترده‌تری برای رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

جهانگیری با بیان اینکه پیام حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال به دنیا این است که پای نظامشان ایستاده‌اند، تصریح کرد: تمام قدرت‌های دنیا اعم از ترامپ و دیگران باید بدانند که با یک ملت بزرگ و انقلابی سروکار دارند که از آرمان‌های انقلابشان به شدت حفاظت و در مسیر تحقق آنها حرکت می کنند.

آملی‌لاریجانی: ملت ایران یک‌بار دیگر اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند

رییس قوه قضاییه گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن نمایش اقتدار جمهوری اسلامی به همه جهانیان پاسخ محکمی به همه توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های گذشته بوده است و هر ساله این اثر مهم بر راهپیمایی ۲۲ بهمن مترتب است.

آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: خداوند را شاکریم که امروز هم همچون سالهای گذشته مردم با حضور گسترده و باشکوهشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر اقتدار ملی این کشور را نمایش دادند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع و مسلم و قطعی به یاوه گویی های دشمنانی است که می خواهند تفرقه افکنی کنند، ادامه داد: مردم با هر عقیده ای در این راهپیمایی شرکت می کنند و یکپارچگی و وحدت و انسجام خود را به نمایش می گذارند.

وی افزود: مردم پای ارزش های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا به همه دنیا اعلام می کنند که ما ارزش های انقلاب را رها نکرده ایم و بر خط ولایت رهبری و جمهوری اسلامی که رو به کمال می رود، به رغم همه فشارها و تحریم ها ایستاده ایم و مقابله می کنیم.

رییس قوه قضاییه افزود: مردم عزیز ما و همه مسئولین باید بدانند تا زمانی که وحدت و یکپارچگی، ایمان و اتکای به خداوند وجود داشته باشد قطعا پروردگار متعال این مردم را رها نخواهد کرد و آنها را به عزتی که از عزت خودش است می رساند.

وی در پاسخ به این سوال که حدود 40 سال است که مقامات آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی طلبکارانه با مردم فهیم ایران صحبت می کنند، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چه پیامی دارد؟ گفت: بهترین پیام همین حضور یکپارچه مردم است که نشان می دهد مردم وحدت دارند و این فشارها که برای ایجاد انشقاق در میان مردم است هیچ اثری ندارد و اقتدار ملی ما روز به روز بهتر و تقویت می شود و در صحنه بین المللی نیز قدرت جمهوری اسلامی ایران قابل انکار نیست.

آملی لاریجانی افزود: این همه اعتنایی که رئیس جمهور آمریکا و اذنابش در منطقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند ناشی از همین اقتدار است و مردم نشان دادند در صحنه حاضر هستند و بصیرت دارند و دشمن را از خودی تشخیص می دهند؛ لذا با وجود مشکلاتی که مسوولان موظف هستند آن را برطرف کنند مردم در صحنه حضور دارند و از ارزش ها، استقلال و کیان ملت دفاع و از خط ولایت و رهبری حمایت می کنند و این بهترین پاسخ به یاوه گویی های سلطه جهانی است.

**سردار سلیمانی به جمع راهپیمایان کرمانی پیوست

ناطق نوری: مردم از تهدیدهای بیرونی نمی هراسند

 علی اکبر ناطق نوری با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای آمریکا و اسرائیل اظهار کرد: تهدید امریکا تهدید تازه ای نیست، از ابتدای پیروزی انقلاب امریکایی ها ما را تهدید کردند؛ با هلیکوپترها، هواپیماها، با حرکتشان در طبس آمدند و مفتضحانه خداوند عنایت کرد و شکست خوردند.

وی ادامه داد:جنگ را به ما تحمیل کردند و آمریکا در راس همه قدرت های استکباری بود. در این حال ملت ما هوشیار بودند. تازه به پیروزی رسیده بودیم، ولی همین مردم و ملت در مقابل همه قدرت‌های استکباری ایستادند تا خاکی از کشورمان داده نشود، مردانه ایستادند و از کشور دفاع کردند.

ناطق نوری سپس گفت: اسرائیل که خودش را برای ما تهدید می دانست و ما را تهدید می‌کرد همین دیروز اف 16 شان توسط سوری ها ساقط شد و با یک سقوط هواپیما به هم ریختند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حرف های اسرائیلی های و آمریکاییها تهدید نیست، بلکه این نوع تهدیدها سبب انسجام بیشتر مردم می‌شود . من هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کنم، امسال انسجام و حضور پرشور بیشتری را شاهدیم. حضوری توام با شعور و پر نشاط. این حضور پاسخ همان تهدیدهایی است که کردند ؛ تهدیدها ملت ما را بیشتر منسجم می کنند .

وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان قوای سه گانه منسجم تر و متحدتر با هم و با همدلی شان مشکلات مردم را بتوانند حل کنند؛ چرا که مردم ما از تهدیدهای بیرونی نگران نیستند آن چیزی که مردم ما را نگران می کند، تبعیض ها قانون شکنی ها و بی قانونی ها است.

ناطق نوری در تشریح این گفته، یادآور شد: حرفهایی که گاهی مسئولین نسبت به هم می‌زنند دل مردم را خالی می‌کند، اگر مسئولان کشور حرکت ملت را داشته باشند ملت ما همیشه در صحنه بوده اند و خواهند بود.
 
دادستان کل کشور: مردم علی‌رغم میل دشمن حضور گسترده‌ای در راهپیمایی داشتند

دادستان کل کشور گفت: دشمن با همه ابزار خود به میدان آمده تا انقلاب را با مشکل مواجه کند و به زعم باطل خود نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد.

حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اضافه کرد: مردم هم وقتی می‌بینند دشمن این‌گونه حرکات مذبوحانه انجام می‌دهد علی‌رغم میل دشمن بیشتر حضور پیدا می‌کنند.

منتظری بیان کرد: امیدواریم همانطوری که مقام معظم رهبری پیش‌بینی فرمودند راهپیمایی امروز در طول سال‌های گذشته واقعا تماشایی باشد که همینطور هم هست.

دادستان کشور با اشاره به امنیت راهپیمایی گفت: مردم خود امنیت و آرامش را برقرار می‌کنند.



***

همزمان با حضور احمدی نژاد در راهپیمایی روز 22بهمن،عده ای از مردم  با تجمع اطراف او  شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه دادند. عده ای نیز با شعارهای حمایتی به استقبال او رفتند.

حوزه علمیه خواهران استان تهران با برپایی چادری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن برای پذیرش داوطلبان و متقاضیان تبلیغ  و متقاضیان را تشویق به ورود به حوزه علمیه خواهران کرده و به سوالات آن‌ها در این زمینه پاسخ می‌داد.

***

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به منظور تمهید خلق حماسه ماندگار دیگری با حضور اقشار مردم متدین، در یوم الله بیست و دوم بهمن ماه سال جاری، شعارهای سراسری این راهپیمایی  را به شرح زیر اعلام کرده است:

موضوع : شهیدان

اصالت انقلاب، ز نور ایمان بُوَد                                ضمانت انقلاب، راه شهیدان بُوَد

نام شهیدان بُوَد، نماد قدرت ما                 خون شهیدان بُوَد، حافظ عزت ما

   راه امام و شهدا زنده است                                                 نهضت ما همیشه پاینده است

   یاد امام راحل و شهیدان                                                    همیشه در دل‌ها بُوَد جاویدان

 میثاق با شهیدان، میثاق با امام است                          اطاعت از رهبری، حفظ خط امام است

راه شهیدان ما، طریقِ عزّت ماست                        پیروی از رهبری، عامل قدرت ماست

وصیت تمامی شهیدان                                                         پیروی از رهبری است و قرآن

یاد امام خمینی پاینده باد                                                     نام شهیدان خدا زنده باد

در بهار آزادی          جای شهدا خالی

موضوع : ولایت فقیه

تداوم این نهضت، پیروی از امام است        دفاع از ولایت، این خواسته امام است

راه نجات امت، ولایت است ولایت            تجلی بصیرت، اطاعت از ولایت

ولایت فقیه، اصل دین است                      محور اتحاد مسلمین است

رکن رکین اسلام، ولایت و امامته               دست خدا با ملته، تا پیرو ولایته

خاری به چشم دشمنان، ولایت و امامته      ضامن عزت و بقا، پیروی از ولایته

ضامن انقلاب ما            ولایت فقیه ما

ضامن جمهوری ما            ولایت فقیه ما

ضامن آزادی ما               ولایت فقیه ما

ضامن استقلال ما              ولایت فقیه ما

   موضوع : امام و رهبری       

ایران همیشه کشور امام است                      اُمُّ القُرایِ عالَمِ اسلام است

خامنه‌ای خمینی دیگر است                        ولایتش ولایت حیدر است

امت ما حزب الله است                     سید علی روح الله است

ما ملتی بصیریم                                               ذلّت نمی‌پذیریم

ما ملتی آگاهیم                                                    پیرو ثاراللهیم

ما ملتی دلاوریم                                                 پیرو امر رهبریم

ما ذوالفقار حیدریم                                               فدائیان رهبریم

ای رهبر آزاده‌                                                        آماده‌ایم، آماده

دست خدا بر سر ماست                                  خامنه‌ای رهبر ماست

خونی که در رگ ماست                                    هدیه به رهبر ماست

موضوع :  لبیک به رهبری

لطف خدای ازلی، رهبر ما سیدعلی          حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سید علی

ملت ما پیرو، راه و ره حسین است                 لبیک یا خامنه­ای لبیک یا حسین است

ولی امر مسلمین ضیاء هر دو عین است        لبیک یا خامنه ای، لبیک یا حسین است

رهبری ملت ما الهی است                                              راه بدون رهبری گمراهی است

ما پیرو علی و پیغمبریم                                                      حامی انقلاب و این رهبریم

ما رهرو امام و پیرو رهبر هستیم             هیبت پوشالی آمریکا رو شکستیم

یاد امام خمینی پاینده باد            خامنه‌ای رهبر ما زنده باد

ما همه سرباز توییم خامنه‌ای         گوش به فرمان توییم خامنه‌ای

موضوع :  استکبار

این سخن جاوید روح خداست                                               اُمُّ الفسادِ قرن ما آمریکاست

این گفته امام و رهبر ماست                                                      شعار ما نبرد با آمریکاست

سازش ما با آمریکا مَحال است                                                این سَنَدِ زندة استقلال است

فرموده‌ی رهبر بیدار ماست                                          اعتماد به آمریکا، باعث ذلت ماست

بدعهدی آمریکا بر همه کس اعیان است                  اعتماد به آمریکا اعتماد به شیطان است

فشارو زور و تهدید این منطق آمریکاست     تحریم و ظلم و ستم، سه حربه آمریکاست

ناامنی در منطقه سیاست آمریکاست                 کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست

نماد شیطان ِ لعین آمریکاست               محور هر جنایتی آمریکاست

تا دشمن انقلاب، آمریکای لعین است         نفرت از آمریکا، با خون ِما عجین است

نصرُمِنَ الله وَ فَتحٌ قریب                                                   مرگ بر آمریکای مردم فریب

فریاد مظلومان روی زمین                                              مرگ بر آمریکای ِ پستُ لعین

فریاد هر آزاده ظلم­ستیز                                                مرگ بر آمریکای اسلام­ستیز

ما ملّتی نستوه و چون کوه استواریم                            حامی مظلومان و دشمن استکباریم

در پرتو غیرت ِ ملت انقلابی                               بسته شود دهان ِ این ترامپ ِ روانی

آمریکای جهانخوار                                       سردمدار استکبار

مثلث شوم و پلید ابلیس                                  آمریکا و اسرائیل و انگلیس

مرگ بر آمریکا          مرگ بر اسرائیل        مرگ بر انگلیس

موضوع : اسرائیل و فلسطین

این گفته امام و رهبر ماست           اسرائیل صهیونیست دشمن اصلی ماست

رژیم صهیونیستی، جُرثُومه فساد است           زمینه سقوطش آماده با جهاد است

رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است      سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است

راه رسیدن به ثبات جز این نیست                          محو رژیم غاصب صهیونیست

پیام قرآن ما، وحدت مسلمین است           حمایت از فلسطین، شعار مسلمین است

درود بر فلسطین           مرگ بر آمریکا           مرگ بر اسرائیل

موضوع :  آل سعود 

سه حامیان اصلی تروریست                              آمریکا و سعودی و صهیونیست

          نابود می‌شوند به لطف خدا                        سعودی و صهیونیست و آمریکا

آل سعود ملعون، قاتل بیگناهان       ننگ جهان اسلام، دشمن دین و قرآن

آل سعود مزدور، باید این را بداند                  حکومت ظالمان روی زمین نماند

آل‌سعود نابوداست، با یاری خداوند     با دشمنان اسلام، چون بسته عهد و پیوند

با دست قدرت خدای بی چون                  سعودی و آل خلیفه میشوند سرنگون

مرگ بر این وابستگان شیطان                                         وهابی و داعشی و طالبان

     مرگ بر آمریکا           مرگ بر اسرائیل      مرگ بر آل سعود مزدور

موضوع :  بهمن و فجر و ۲۲   بهمن

صبح امید و ظفر بر همگان عیان است                             دین مبین اسلام فاتح این جهان است

انقلاب اسلامی فجر امید و نور است                       به لطف پروردگار زمینه ظهور است

استقلال آزادی پیام انقلاب است                            جمهوری اسلامی مظهر اقتدار است

در پرتو بهمن فجرآفرین                                                       شکسته شد قدرت مستکبرین

در پرتو بهمن فجرآفرین                                                      حاکم شود دین خدا در زمین

۲۲ بهمن ماه یوم‌الله است، یوم‌الله است                تبلور قدرت روح‌الله و حزب الله است

۲۲ بهمن ماه روز طلوع نور است                                      نشانه عزتُ حماسهِ حضور است

۲۲ بهمن ماه نشانگر اسلام است                                    روز پیوند و میثاق با رهبر و امام است

مرگ بر آمریکا            مرگ بر اسرائیل        مرگ بر انگلیس   

موضوع : تحریم و  تهدید

هیهات مناالذله مرام این امت است                              نبرد با استکبار شعار این ملت است

فشار و زور و تهدید این منطق آمریکاست                     تحریم و ظلم و ستم، سه حربه آمریکاست

ملّت ایران ما مؤمن و حق‌پرست است                        وضع تحریم جدید محکوم برشکست است

وحشت دشمن از ما نشان اقتدار است                   تهدید کردن با تحریم، شیوه ابلهان است

در عزم ملت ما تحریم اثر ندارد                                      آمریکای جهانخوار این را باید بداند

ملّت ما، ملّتی بی‌نظیر است                                                در پیش او هر دشمنی حقیر است

نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست                          نبرد با استکبار آرمان نَهضت ماست

مرگ بر آمریکا             مرگ بر اسرائیل       مرگ بر انگلیس

موضوع :  وحدت و همدلی

رمز بقای انقلاب وحدت است                                               پیروی از امامت امّت است

خواسته ملّت ما، تحقق وحدت است                            همدلی و اتحاد، حافظ این نهضت است

انسجام و همدلی، پیروی از قرآن است                                تفرقه و اختلاف، پیروی از شیطان است

تفرقه و اختلاف، سیاست دشمن است                        عامل هر اختلاف، جیره خور دشمن است

ملت ایران ملتی خدایی است                                بیزارِ از تفرقه و جدایی است

با اتّحاد و یکدلی ملّت                                                          پاینده و پیروز بُوَد این نهضت

با رهبریِ خلف روح الله                                              همدل و متحد شود حزب‌الله

تنها ره سعادت       وحدت و استقامت       در سایه ولایت

 موضوع: اقتصادی  و  اجتماعی

امسال، سال عمل و اقدام است         در تولید و اشتغال، نیاز به یک قیام است

مطالبه ملت و رهبری         ایجاد اشتغالُ و اقدامات عملی

راه نجات اقتصاد کشور      اقدامات جهادی، عمل به امر رهبر

تنها ره مقابله با تحریم         تقویت و حمایت است ز تولید

این است شعار ملی            حمایت عملی از تولیدات ملی

تولیدات داخلی، باید شود تقویت        از تولید داخلی، باید شود حمایت

تحقق اوامر رهبری، اراده ملت است     مبارزه با فساد، این خواسته امت است

فساد اقتصادی، ریشه هر ذلت است             مبارزه با فساد، وظیفه دولت است

مرگ بر مفسد اقتصادی     درود بر مدیران جهادی

موضوع : امنیت کشور

امنیت کشور ما نعمت است      کفران نعمت موجب ذلّت است

درود بر پیرو ِ رهبر با صلابت       پاسداران ِ عزت و حافظان ِ امنیت

نیروی قدس ِ سپاه، خار چشم ِ آمریکاست   این لشکر ِ الهی محبوب ِ ملت ماست

هیچ غلطی نمی‌تواند بکند آمریکا            مقابل ِ قدرت ِ، ملت خوداتکا

سپاه و ارتش ِ ما، مظهر ِ اقتدار است    برای کشور ما، باعث ِ افتخار است

بکوری دو چشم ِ، خصم سپاه و ارتش        توان موشکی مان هردم یابد افزایش

مگر بخواب ببینند  دشمنان حرامی            برجام دیگری را در حوزه دفاعی

مرگ بر آمریکا            مرگ بر اسرائیل          مرگ بر آل سعود مزدور

موضوع: فتنه

منافق و فتنه‌گر، با کفر هم صدایند          دشمن ِ انقلا بُ، مزدور آمریکایند

فتنه گران بدانند، ما از آنها بیزاریم       برای دفع فتنه، آماده و بیداریم

راه نفوذ دشمنان مسدود است                            سازس با فتنه گران مردود است

دستور کار دشمنان                                    حمایت از فتنه‌گران        

                     ما جان فدای رهبریم                                  دشمن هر فتنه‌گریم

مرگ بر آمریکا           مرگ بر اسرائیل      مرگ بر انگلیس    مرگ بر منافق فتنه‌گر

موضوع: حضرت زهرا سلام الله علیها  و حجاب

نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است         پیروی از فاطمه‌ی اطهر است

فاطمه آیینه‌ی قرآن بُوَد                      الگوی هر زن مسلمان بُوَد

هرکه بود فاطمه نور راهش                    نماد فاطمی بود حجابش

اشاعه فساد و بدحجابی                       سیاست کهنه آمریکایی

در سنگر حفظ حجاب و عفاف                  جنگیم با پلیدی و انحراف

پیرو فاطمه دهد این شعار                         حجاب برای ما بود افتخار

حجاب ما مظهر ایمان ماست                  حاصل انقلاب ایران ماست

این است ندای امت فاطمی       مرگ بر آمریکای اهریمنی

موضوع: شعارهای انقلابی

راه حسین زهرا (س)           هیهات منا الذله

جهاد و رزم ملت                 هیهات منا الذله

راه امام امت                     هیهات منا الذله

فریاد رهبر ما                    هیهات منا الذله

راه شهیدان ما                      هیهات منا الذله

پیام آزادگان                     هیهات منا الذله

پیام رزمندگان                 هیهات منا الذله

شعار ملت ما                      هیهات منا الذله

ندای قاطع ما                    هیهات منا الذله

قطعنامه راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ (سوره انبیاء/ آیه ۱۰۵)


حمد و ثنای بی پایان پروردگار بزرگی را سزاست که ملت شریف و حق جوی ایران را کرامت بخشید تا در سایه نعمت اسلام و ولایت، تحت رهبری داهیانه و الهی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در عصر جاهلیت مدرن، منادی احیای ارزش¬های والای الهی و اخلاقی گردد.

اینک، در این لحظات آکنده از شور و نشاط و حماسه که قلب میلیون ها انسان آزاده مملو از سرور سی و نهمین سالگرد سراسر نور و افتخار پیروزی انقلاب اسلامی است و پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی ایران در اوج قله های سربلندی و افتخار، بیش از هر زمان دیگری به عنوان الگوی نجات بخش جامعه بشری، مایه¬ی مباهات مسلمانان و مستضعفان جهان شده است، ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی باشکوه، سراسری و دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن که مزین و آراسته به نام سیده نساء العالمین حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، مواضع خویش را با بانگ رسای توحیدی "الله اکبر" و "خامنه‌ای رهبر" به جهانیان اعلام می‌داریم:

۱- ضمن تجدید میثاق و بیعت خلل¬ناپذیر با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلابی¬گری و تبعیت همه¬جانبه از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را زمینه-ساز نشر و بسط ارزش¬های معنوی انقلاب اسلامی دانسته و بر التزام عملی به اصل الهی و مترقی «ولایت فقیه» به عنوان میراث جاویدان معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید می نماییم.

۲- بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت¬های جوانان مومن و متخصص کشور به¬خصوص در عرصه علم و فناوری و صنایع باز دارنده دفاعی و موشکی اعلام داشته و ضمن حمایت از دستاوردهای ارزشی و معنوی نظام اسلامی، بر تداوم عزم جدی مسئولین کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی تاکید می نماییم.

۳- با تاکید بر لزوم تامین زندگی کریمانه مردم و مقابله با موج نفوذ و رخنه دشمنان منطقه¬ای و فرامنطقه ای، خاصه از راه تدبیر فضای مجازی ایمن و شبکه اینترنت ملی، از همه دستگاهها بخصوص

دولت محترم می‌خواهیم با مسئولیت¬پذیری برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و پاسخگویی صادقانه به مطالبات برحق مردم، تامین اشتغال و معیشت و رفاه مردم را در اولویت قرار دهند.

۴- امریکای جنایتکار را همچنان "دشمن شماره یک" خود دانسته و ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی های شیطان بزرگ در نقض مفاد توافقنامه هسته‌ای، و محکوم کردن مواضع خصمانه برخی مقامات ارشد اروپایی در همراهی با سیاست های سلطه طلبانه شیطان بزرگ از تمام مسئولین و دست¬اندرکاران نظام اسلامی می¬خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطعانه نسبت به استیفای کامل حقوق و منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم¬ها و اقدامات خرابکارانه نظام سلطه و ایادی آن، شجاعانه اقدام نمایند.

۵- بار دیگر حمایت همه¬جانبه خود را از وحدت و اتحاد جهان اسلام و همچنین جنبش¬ها و حرکت های اسلامی و آزادیبخش، خاصه فلسطین و محور مقاومت اعلام داشته و با تاکید بر لزوم حفظ تمامیت ارضی کشورهای اسلامی، طرح رذیلانه سردمداران کفر پیشه آمریکای جنایتکار در رسمیت بخشیدن به نقشه شوم انتقال پایتخت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به بیت المقدس و همچنین جنایات وحشیانه رژیم قبیله ای آل سعود و هم پیمانان آن در یمن و بحرین را شدیدا محکوم می نماییم.

۶- ضمن هشدار در خصوص پذیرش تعهدات و معاهداتی که زمینه ساز نفوذ دشمنان و تحدید قدرت و کاهش میزان اثرگذاری نظام در سطح منطقه و جهان است، از متولیان امر می¬خواهیم با سرلوحه قرار دادن عدالت و رفع زمینه های بروز معضلات اجتماعی، افزایش اعتماد سیاسی، تحکیم بنیاد خانواده و جلوگیری از تبدیل شدن مساله حجاب به ابزاری سیاسی، دشمنان مردم و انقلاب را در رسیدن به اهداف شیطانی خود با شکست مواجه سازند.

۷- تکریم مقام شهدای والامقام انقلاب اسلامی و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان را وظیفه دائمی امت شهیدپرور دانسته و از مسئولین کشور می¬خواهیم تا در رفع موانع تعالی مادی و معنوی و حاکم ساختن فرهنگ "ایثار" و "شهادت"، از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

والسلام علیکم و رحمه¬الله و برکاته
یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶
مصادف با ۲۴جمادی الاول ۱۴۳۹ و ۱۱ فوریه ۲۰۱۸


شهردار تهران و رئيس شوراي اسلامي شهر تهران برأي شركت در راهپيمايي ٢٢ بهمن با مترو به سمت خيابان شادمان در حال حركت هستند.
شهردار تهران و رئيس شوراي اسلامي شهر تهران برأي شركت در راهپيمايي ٢٢ بهمن با مترو به سمت خيابان شادمان در حال حركت هستند.
 تاکسی حمل موشک در راهپیمایی ۲۲ بهمن
تاکسی حمل موشک در راهپیمایی ۲۲ بهمن
تصویری از ماکت «ناوشکن جماران» در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران
تصویری از ماکت «ناوشکن جماران» در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران
تشییع نمادین تابوت رژیم‌ صهیونیستی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
تشییع نمادین تابوت رژیم‌ صهیونیستی در راهپیمایی ۲۲ بهمن


منبع:‌ خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
1
2
چقدردلم برای این ملت بدبخت مخصوصا اون جوانان عکس آخری میسوزه که برای یک لقمه نان چه مرارتهایی بایدبکشن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین