کد خبر: ۵۰۸۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

افزایش ۱۱ درصدی تردد در کشور

رئیس سازمان راهداری کشور اعلام کرد که تردد در معابر و جاده‌های کشور از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰.۷ درصد رشد داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
داوود کشاورزیان در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز ۹۷ که بعد از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال پیش بینی ما این است که با توجه به اینکه پنجشنبه ۲۴ اسفند است موجود نخست سفرها از همین روز در جاده‌ها آغاز شود و دور بعدی نیز در همین موج نخست از تاریخ ۲۸ اسفند ماه آغاز شود. بنابراین ۲۴ اسفند ماه زمان خوبی برای آغاز طرح نوروزی در جاده‌هاست.

وی با بیان اینکه لازم است شهروندان قبل از آغاز سفر حتما از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند خاطرنشان کرد: همچنین ما در سازمان راهداری نسبت به آشکارسازی نقاط حادثه خیز اقدام کرده‌ایم.

کشاورزیان در بخش دیگری از سخنانش به افزایش تردد در جاده‌های کشور اشاره کرد و گفت: آمارهای ما از ابتدای سال جاری تا کنون نشان می‌دهد که نسبت به مدت مشابه سال قبل تردد در جاده‌ها و معابر ۱۰.۷ درصد رشد داشته است که این یک رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، کشاورزیان همچنین با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این سامانه بارشی هم اکنون وارد کشور شده ما در آماده باش هستیم و راهدارخانه‌ها نیز آمادگی لازم را دارند تا در صورت بارش برف نسبت به نمک پاشی و بازگشایی معابر اقدام کنند. البته همکاری شهروندان نیز موضوع مهم و تاثیرگذاری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین