کد خبر: ۵۰۸۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹

مرگ نوجوان بر اثر گرسنگی و سرما

پسر نوجوان 15 ساله میانه‌ای عصر روز شنبه 21 بهمن ماه از خانه خارج شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: پس از ساعت‌ها جستجو برای یافتن نوجوان میانه‌ای، متاسفانه تنها جسد بی جان وی کشف شد.

سعید کنعانی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌شرقی، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ به تشریح جزئیات فوت نوجوان 15 ساله در شهرستان میانه آذربایجان شرقی پرداخت.

کنعانی تصریح کرد: پسر نوجوان 15 ساله میانه‌ای عصر روز شنبه 21 بهمن ماه از خانه خارج شده است.

وی افزود: خانواده نوجوان 15 ساله میانه‌ای، یکشنبه شب گزارش مفقود شدن فرزند خود را به دفتر جمعیت هلال احمر این شهرستان اطلاع دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با هماهنگی بخشدار و شورای شهرستان، کارکنان هلال احمر میانه منطقه را جستجو کردند و متاسفانه پس از چند ساعت جستجو، جسد این پسر بچه توسط عوامل جمعیت هلال احمر پیدا شد.

کنعانی تاکید کرد: اینکه این کودک چگونه فوت کرده است، در حوزه نظردهی ما نیست و ما فقط وظیفه پیدا کردن این کودک را داشتیم که متاسفانه پس از تفحص نیرو‌های امدادی هلال احمر، جنازه او پیدا شد.

وی اضافه کرد: به احتمال زیاد نوجوان 15 ساله میانه‌ای پس از خروج از خانه به دلیل عدم شناخت راه، از شدت سرما و گرسنگی فوت کرده است و فعلا اثری از فوت ناشی از حمله حیوانات به وی و یا مسائلی از این دست وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین