کد خبر: ۵۰۸۳۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
نوری همدانی سخنان رئیس‌جمهور در ۲۲بهمن را دشمن‌شادکن دانست

واکنش آیت‌الله نوری همدانی به سخنان رئیس‌جمهور: اگر هوس رفراندوم دارید در خصوص معیشت مردم رفراندوم برگزار کنید

آیت‌الله نوری همدانی نسبت به سخنان اخیر برخی مسئولان واکنش نشان داد و گفت: اگر هوس برگزاری رفراندوم دارید، در خصوص معیشت مردم رفراندوم برگزار کنید. ‌
آفتاب‌‌نیوز :
این مرجع تقلید در انتهای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به نظر برخی افراد حوزوی در خصوص عدم وجوب حجاب ابراز داشت: کسانی که تفقه در دین ندارند در برابر آیات قرآن و روایات ما دست به قلم شدند و چنین مطالب ناصحیحی را بیان می کنند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، او تاکید کرد: حوزه باید خیلی مراقب باشد و نباید در برابر چنین منکراتی سکوت کند؛ ما با جامعه و افکار مختلف باید ارتباط داشته باشیم.

آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال گفت: ۲۲ بهمن روز همبستگی ملت و روزی است که مردم برای ایجاد نظام ولایی به میدان آمده و وارد صحنه شدند و خون و جان دادند و زحمت کشیدند.

او بخشی از سخنان سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن را دشمن شادکن خواند و اظهار کرد: اولین کسی که سخنان این فرد را پخش کرد، شبکه بی بی سی بود.

این مرجع تقلید در خصوص مساله رفراندوم که یکی از مسئولان مطرح کرده بود، عنوان داشت: جمهوری اسلامی یکبار رفراندوم را انجام داد و مردم با آرای بسیار بالا این نظام را قبول کردند و همان مردم که به این نظام رای دادند روز ۲۲ بهمن حضور یافتند. همین حضور برای تائید نظام کافی است لذا لازم است فردی که صحبت می کند به قانون اساسی ما مراجعه کند و بداند رفراندوم در چه زمانی انجام می گیرد.

او خاطرنشان کرد: من به مسئولان نصیحت می کنم از مسائل حاشیه ای به طور جدّ پرهیز کنند. ما در ۲۲ بهمن جمع می‌شویم تا عزت و وحدت و عظمت خود را به دشمن نشان دهیم. این حاشیه‌سازی ها برای چیست؟

آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: به جای این حرفها و حاشیه‌سازی‌ها، وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را درست کنند؛ طوری حرف می‌زنند که انگار از اوضاع جامعه بی خبرند و نمی بینند مردم از گرانی در رنج هستند.

او تاکید کرد: به جای حاشیه‌سازی، بانکها را درست کنید و اقتصاد کشور را سامان دهید؛ اگر عاجز از درست کردن بیکاری و گرانی هستید با صداقت بگوئید نمی توانید انجام دهید، چرا حاشیه سازی می کنید؟ رهبر انقلاب اسلامی هم در مورد اقتصاد مقاومتی به مسئولان تذکرات و توصیه هایی داشته اند که در مقابل این سخنان ررهبری هم گزینشی عمل می کنند.

این مرجع تقلید در پایان یادآور شد: اگر هوس رفراندوم دارید، در مورد معیشت مردم رفراندوم برگزار کنید، صندوقی بگذارید و آرای مردم را اخذ کنید.

منبع: شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
2
هوس که نیست تصریح قانون اساسی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
1
0
چرانظرات مردم دردفاع از رئیس جمهور .......................را منتشرنمی کنید؟؟؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
رفراندوم نص صریح قانون اساسی هست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین