کد خبر: ۵۰۸۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

مردی که همسرش را با روسری خفه کرد دستگیر شد

در پي دريافت گزارشي مبني بر مرگ زن 40 ساله به علت برق گرفتگي درشهر لردگان بررسي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان، قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی این شهرستان مردی که با صحنه سازی همسر 40 ساله خود را به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

سرهنگ خسرو نجفي در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي دريافت گزارشي مبني بر مرگ زن 40 ساله به علت برق گرفتگي درشهر لردگان بررسي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان، قرار گرفت.

وي خاطر نشان كرد: ماموران درطي تحقيقات به دليل وجود اختلاف خانوادگي و از طرفي طرفي آثار خراشيدگي و كبودي در ناحيه گردن جسد به همسر متوفي مظنون شده و وي را جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل كردند.

سرهنگ نجفي افزود: متهم در بازجوئي پليس ابتدا منكر هرگونه نقشي در قتل همسرش شد ليكن در مواجهه با دلايل و مدارك ارائه شده عاقبت لب به اعتراف گشود و گفت: زماني كه فرزندانم مدرسه بودند با توجه به اختلافات قبلي، بين من و همسرم جدال لفظي در گرفت كه در اين حين كنترل خود را از دست دادم و همسرم را با استفاده از روسريش خفه كردم.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان ادامه داد: قاتل با صحنه سازي رشته سيم برقي را به بدن متوفي وصل كرده سپس مرگ همسرش را به علت برق گرفتگي به سيستم فوريت هاي پليسي110 گزارش كرده است.

منبع: پايگاه خبري پليس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین