کد خبر: ۵۰۸۴۴۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

مورد عجیب الوپیک

" پس از ناتوانی پیک، با الوپیک تماس می‌گیرد و پاسخ می‌شنود که الوپیک در نهایت پول هارد خام را پس می‌دهد و تازه آن هم پس از شکایت و طی روال قانونی امکان‌پذیر است."
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از مخاطبان آفتاب‌نیوز، در مطلبی که برای این پایگاه خبری ارسال کرده است، نوشت: تیمی از همکاران ما پس از فیلمبرداری هارد حاوی راش‌های یک آگهی تلویزیونی را تحویل پیک الوپیک می‌دهند تا سریع به دست تدوینگر برسد و پروژه‌ی فورسی را به سرعت به پخش برسانند. اما پیک بسته را هرگز تحویل نمی‌دهد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، در ادامه این مطلب آمده است: این تیم که هم متضرر شده و هم تحت فشار مشتری قرار گرفته، با پیک تماس می‌گیرد و پیک مدعی می‌شود که هارد را گم کرده است. مدیر تولید به جای پرخاش‌گری و به دلایل کاملا انسانی به پیک این فرصت را می‌دهد تا هارد حاوی یک پروژه چند ده میلیونی را پیدا کند. اما پس از ناتوانی پیک، با الوپیک تماس می‌گیرد و پاسخ می‌شنود که الوپیک در نهایت پول هارد خام را پس می‌دهد و تازه آن هم پس از شکایت و طی روال قانونی امکان‌پذیر است.

چند نکته:

- امانت در شرع، قانون و اخلاق ایرانی معنای والایی دارد. الوپیک چه تعبیری از شرع، قانون و اخلاق دارد؟ 

- چه کسی باید پاسخگوی از بین رفتن زحمت یک تیم تبلیغات باشد؟ مشتری از دست رفته و حالا این تیم باید ده‌ها میلیون خسارت بدهند. چرا؟ چون پیک حواسش نبوده؟

- چه ضمانتی از پیک‌ها گرفته می‌شود؟ چرا گرفته می‌شود وقتی در چنین مواقعی مصرف ندارد؟!

- جایگاه الوپیک کجاست؟ مسئول چه چیزی است دقیقا؟!

- پروژه‌هایتان را بک آپ بگیرید. نوسان برق، پیک گیج، تدوینگر خواب‌آلود و ده‌ها عامل دیگر می‌توانند ضرر هنگفتی به شما بزنند. 

آفتاب‌نیوز آمادگی دارد تا پاسخ الوپیک را منتشر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ali
|
Germany
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
2
9
بنازم به تعقل شما که چیزی به ارزش چند میلیون نومان رو دادید به یک موتوری حتی بدون همراه.خدایا یه عقلی و همچنین یه پولی .الهی امین لطفا شما هم دعا کنید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
2
0
دزد را بگیرید که مطلب دزدی میکنه.
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
5
1
من خودم عضو الو پیک بودم
یه روز دویس هزارتومن کار کردم
روز بعدش به بهانه اینکه درخواست هایی ک بهم خورده فیک بودن حسابمو صفر کردن و پاسخگو هم نبودن.سفته ازت میگیرن بعد تهدید میکنن ک میذارن اجرا
پاسخ ها
مسعود کرمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
میشه ارتباط برقرا کنی با من برای شکایت پول منم خوردن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
1
2
این در هر وسیله مسافرتی امکان دارد اسنپ هم همینطوره تاکسی هم همینطوره
سحر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
3
1
من از یه فروشنده ای که همیشه ازش خرید میکنم و بهش مطمین هستم یه مقدار خرید کردم و الوپیک گرفتم که بره برام بگیره و بیاره. متاسفانه زمان تحویل به پیک همه اقلام خریداری من رو ریخته توی یک مشما و تحویل سفیر الو پیک داده. رسیدی هم بابت اقلامی که تحویل سفیر الوپیک داده نگرفته.
سفیر محترم هم دستش رو کرده چند تا از اقلام رو که ارزششون حدود 800 هزار تومن می شد رو ریخته توی خرجین مبارک و بقیه رو برای من آورد. وقتی پیک رفتن موارد رو چک کردم دیدم چند تاش کمه. تماس گرفتم با مبدا گفتن خیالت راحت همه چیز کامل بوده. تماس گرفتم با پیک می گه من ورنداشتم و من دزد نیستم. تماس گرفتم با الو پیک و می گه پیگیری می کنیم. بعد از چند روز زنگ زده می گه زمان تحویل باید فیلم برداری فوا اچ دی می کردید از اقلام. ما کاری نمی تونیم بکنبم. من نمی دونم انگار این تیپ دزدی توی سفارت الوپیک و بین سفیراش یه فرهنگه. اونوقت کلی هم ادعا می کنه که رضایت مشتری توی اولویتشه. شما جیب ما رو نزن. نمی خواد رضایت ما رو جلب کنی.
نتیجه:
1- تا جایی که می تونید با الو پیک کار نکنید. اگه مشکلی برای مرسولتون پیش بیاد هیچ کاری براتون نمی کنه. و تازه اگه بخوادم کاری بکنه اونقد بروکراسی اداری سر راهتون گذاشته که از پیگیری پشیمون بشید.
2- اگه مجبور شدید باهاش کار کنید. هم در مبدا اقلام رو جلو پیکش بزارید توی بسته و ازش رسید بگیرید و بسته رو محکم ببندید. اگر هم نخواستید محتویات بسته رو بدونن حداقل یه بسته بندی خوب بکنید.
3- از محتویات بسته و اقلام اون و بسته بندی نهایی یه فیلم بگیرید و داشته باشید.
4- در مقصد اگر بسته مخدوش یا پاره هست تحویل نگیرید و رسید امضا نکنید.
5- در مقصد اگر بسته باز هست محتویاتش رو چک کنید و با مبدا کنترل کنید و اجازه ندید پیک در بره. حتی در مواردی پیک چون می دونه چکار کرده رسید نگرفته در میره. اگه پیک در رفت مشکوک بشید و خفتش کنید.
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
تا جایی که می تونید از الو پیک استفاده نکنید۳بار به عناوین مختلف ازشون .... دیدم واقعا ....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین