کد خبر: ۵۰۸۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد

کشف بیش از ۶.۵ میلیون عدد ماده محترقه در تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری اعضای دو باند توزیع مواد محترقه در تهران و کشف شش میلیون و ۸۶۰ هزار عدد ماده محترقه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار علیرضا لطفی دراین باره گفت: مأموران اطلاعات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در راستای مأموریت خود متوجه فعالیت دو باند تهیه و توزیع مواد محترقه در محدوده غرب تهران شدند و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی با بیان اینکه اعضای این باند، قصد فروش این مواد برای چهارشنبه سوری را داشتند، گفت:  بلافاصله با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی دستور بازداشت متهمان این پرونده صادر و تیم های اطلاعاتی و انتظامی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

لطفی ادامه داد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، در نهایت محل اختفا و فعالیت متهمان شناسایی شده و روز گذشته طی یک عملیات ضربتی، اعضای این دو باند تهیه و توزیع مواد محترقه در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه متهمان و همچنین انباری هایی که در آن اقدام به ساخت این مواد کرده بودند، شش میلیون و ۸۶۰ هزار انواع مواد محترفه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا، وی در مورد متهمان این پرونده نیز گفت: دستگیرشدگان پس از بازجویی و اعتراف به جرم خود به همراه پرونده تشکیل شده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین