کد خبر: ۵۰۸۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
اژه‌ای گفته که براساس تصاویر ضبط‌شده، سیدامامی خودکشی کرده

سخنگوی قوه قضائیه: سیدامامی جاسوسی را انکار کرده بود+فیلم

سخنگوی قوه قضائیه گفت: گروه فعالان زیست محیطی که تحت پوشش این عنوان برای سرویس‌های جاسوسی فعالیت می کردند؛ بعد از مراقبت و شناسایی دستگیر شدند که دکتر «کاووس سید امامی» یکی از آنهاست.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون اول قوه قضائیه امروز در سفر به چهارمحال و بختیاری افزود: در تحقیقات اولیه این فرد ارتباط و انتقال اطلاعات کشور به سرویس‌های جاسوسی را انکار کرد که پس از ارائه مستندات توسط نیروهای امنیتی و کارشناسان قضایی، وی اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایلنا، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: از میان حفظ جایگاه سازمانی، پشیمانی به عنوان یکی از اساتید دانشگاه و یا فرار از پاسخگویی به قضات، دلیل اصلی خودکشی مشخص نیست؛ اما دادستان ویژه قتل با مراجعه به بازداشتگاه این فرد، بررسی‌های میدانی و همچنین مشاهده تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین‌های زندان انجام خودکشی تأئید شده است و تعدادی از نمایندگان مجلس هم از جزئیات بررسی ها مطلع شده اند.

وی گفت: سه دسته در فضای مجازی اطلاعات ناصحیح در خصوص مرگ سید امامی را تبادل می‌کنند: اول افراد ناآگاه و غافل، دوم دشمنان برای تهییج افکار عمومی و سوم افرادی که منتشر کردن این گونه اطلاعات را برای سرپوش گذاشتن بر ضعف خود قرار داده‌اند.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین