کد خبر: ۵۰۸۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

شاهرودی: من و علی کریمی نمی‌توانیم با فساد فوتبال ایران را درست کنیم/ نمی‌گذارند مربیگری کنم

پیشکسوت پرسپولیس نسبت به اظهارات اخیر علی کریمی واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 رضا شاهرودی که در زمان بازیگری‌اش یکی از بازیکنان محبوب این تیم در نزد هواداران محسوب می‌شد، در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شد. او در خصوص شرایط این روزهای خود گفت: ما که این روزها دور از فوتبال هستیم و متاسفانه چرخه مربیان در لیگ به شکلی است که 16 مربی ثابت هستند که جابجا می‌شوند. غیرفوتبالی‌ها هستند و ما فوتبالی‌ها باید بیرون گود باشند. خدا را شکر و نگران نیستیم و همین که پرسپولیس می‌برد ما خوشحال هستیم.

وی در واکنش به این سوال که از چه کسانی صحبت می‌کند که مانع از حضورش در فوتبال شده‌اند گفت: سیستم است و من نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. علی کریمی صحبت‌هایی کرد و من همینجا می‌خواهم از او حمایت خودم را اعلام کنم. واقعاً در فوتبال فساد هست اما من و علی کریمی نمی‌توانیم این سیستم را درست کنیم و همه باید با هم متحد شوند.

شاهرودی در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دربی گفت: این بازی خاص و حساس است و ربطی به شرایط دو تیم ندارد. در این بازی هر تیمی که بتواند در خط میانی موفق‌تر ظاهر شود برنده است. امیدوارم یک بازی خوب و جالب برای هواداران باشد. اینکه بدون حاشیه و حمایت کاملی از تیم صورت گیرد مطمئنا باعث خواهد شد تا پرسپولیس بتواند به نتیجه برسد.
ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین