کد خبر: ۵۰۸۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

تقدیرازمدیر عامل شرکت مخابرات ایران دردومین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دردومین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت؛ کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد اخلاق حرفه‌ای ، مورد تقدیر قرار گرفت .
آفتاب‌‌نیوز :
دومین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت، به همت انجمن مدیریت ایران  و با حضور سازمان‌های موفق و معتبر در برنامه‌ریزی، اجرا و توسعه مبانی و مفاهیم علمی و کاربردی مسئولیت اجتماعی مدیریت، در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۶، در دانشگاه خاتم برگزارشد. 

بر اساس این گزارش " توسعه و ترویج فرهنگ سازمانی در نظام فکری، فردی، سازمانی  واجتماعی"      ،"دستیابی به ارزش ها و الگوهای مناسب رفتار حرفه‌ای در توسعه پایدار" و " ارائه‌ی آخرین دست‌آوردهای علمی و کاربردی در فرهنگ سازمانی"  از جمله اهداف این همایش بود .  

در این همایش، دکتر علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت و مشاور ارشد صنعتی وزیر نفت، دکتر مجید قاسمی رئیس انجمن مدیریت ایران و رئیس شورای سیاست گذاری کنفرانس و همچنین استادان، دانشجویان، پژوهشگران و تحلیلگران حضور یافتند و استادان برجسته پیرامون مسئولیت های اجتماعی و تجارب برتر در این حوزه، فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای، نگرش دانشی، منشور اخلاقی، چالش های اخلاقی در فناوری و. . . به سخنرانی پرداختند.

تقدیرازمدیر عامل شرکت مخابرات ایران دردومین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین