کد خبر: ۵۰۹۰۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

یک اتفاق دیگر در پرواز‌های شرکت آسمان/ پرواز مشهد - ایلام در کرمانشاه به زمین نشست

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد - ایلام به علت نامساعد بودن شرایط جوی در فرودگاه کرمانشاه به زمین نشست.
آفتاب‌‌نیوز :
علی متانت گفت: پرواز شماره 3900 شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد - ایلام به سبب شرایط نامساعد جوی در ایلام دقایقی پیش در فرودگاه کرمانشاه نشست. 

وی افزود: هم اکنون در حال رایزنی برای انتقال این پرواز به ایلام و انجام پرواز برگشت ایلام - مشهد هستیم که در صورت مساعد شدن شرایط جوی انجام خواهد شد. 

مدیر فرودگاه شهدای ایلام در خصوص پروازهای نوبت صبح تهران - ایلام و بالعکس نیز گفت: با وجود نامناسب بودن هوا و شرایط بارانی منطقه، پرواز شرکت هواپیمایی آسمان به شماره 840 در مسیر تهران - ایلام انجام شد. 

متانت اضافه کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی پروازهای نوبت بعد از ظهر فرودگاه انجام می شود. 

روز گذشته نیز پرواز شماره 841 شرکت آسمان در مسیر تهران - ایلام به دلیل مساعد نبودن شرایط جوی ایلام در فرودگاه کرمانشاه به زمین نشست. 

یک سیستم بارشی از اواخر روز پنجشنبه هوای استان ایلام را تحت تاثیر قرار داده و بارانی کرده است و پیش بینی می شود این بارش ها تا فردا دوشنبه ادامه داشته باشد . 

بر اساس مطالعه نقشه های جوی این استان از مقدار ریزش مطلوبی برخودار خواهد بود. 

هر هفته 52 پرواز در مسیر تهران - ایلام و بالعکس در فرودگاه شهدای ایلام انجام می شود که در این پروازها حدود پنج هزار و 200 مسافر جابه جا می شود.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
نوع هواپیما چیست؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین