کد خبر: ۵۰۹۱۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
پیگیری‌های گسترده تیم‌های امداد و نجات برای پیدا کردن هواپیما

نمایندگان ATR به ایران می‌آیند/وزیر راه: هیچ مرجعی پیدا شدن لاشه هواپیما را تایید نکرده است

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیگیری‌های گسترده تیم‌های امداد و نجات برای پیدا کردن هواپیما، اعلام کرد که هنوز هیچ مرجع رسمی لاشه این هواپیما را رویت نکرده و نمی‌توان از پیدا شدن آن سخن گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
عباس آخوندی پس از جلسه ستاد مدیریت بحران گفت: به محض وقوع این حادثه ما در سازمان هواپیمایی کشوری ستاد بحران را تشکیل دادیم و تیم‌های مختلفی به منظور بررسی وضعیت آب و هوا، مسائل فنی و شرایط هواپیما کار خود را آغاز کردند.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه هدف اصلی این ستاد به دست آوردن اطلاعات دقیق از علت اصلی این حادثه است گفت: در کنار آن بلافاصله با شرکت ATR به عنوان شرکت سازنده این هواپیما تماس داشتیم تا نمایندگان آن‌ها از فرانسه به ایران اعزام شوند تا در فرآیند رسیدگی به نیروهای ایرانی کمک و نظرات خود را به ما اعلام کنند. در کنار آن یک ستاد دیگر نیز تشکیل شده که هدفش نظارت بر فرآیند کار ستاد بحران است تا ما با قطعیت شرایط این حادثه تلخ را بررسی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت امدادرسانی نیز توضیح داد: من در ساعات ابتدایی این حادثه با استانداران اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در تماس بودم. اقدامات لازم در این دو استان انجام شده و همه تیم‌ها به محل حادثه اعزام شده‌اند. در استانداری اصفهان تیمی مرکب از ۷۰ کوهنورد اعزام شده تا امداد و نجات پیگیری شود و البته باید در نظر داشت که شرایط جوی بسیار دشوار است و با وجود این شرایط باید پیگیری با تمام توان ادامه پیدا کند.

آخوندی خاطرنشان کرد: در آخرین تماس‌هایی که با استانداران اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد داشتم هیچ مرجع رسمی که لاشه هواپیما را رویت کرده باشد تاکنون وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
اصن نگردید تا پیدا نشود اینها به آسمان عروج کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
دستت درد نکنه وزیر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین