کد خبر: ۵۰۹۲۹۷
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

چند دوئل جذاب در بازی ایران و اسپانیا

ایران در دومین بازی خود در جام جهانی با اسپانیا بازی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی ایران در دومین بازی خود در جام جهانی روسیه، به مصاف اسپانیا می رود. بی شک جدال با ستاره های این تیم، برای تک تک بازیکنان تیم ملی بسیار جذاب خواهد بود. 
به گزارش روزنامه خبرورزشی؛  اسپانیا پر از بازی بازیکن خوب است. از دورن دروازه اش بگیرید تا نوک خط حمله. ترکیب این تیم برای روسیه تا حدودی از حالا مشخص است. پیکه و راموس احتمالا دو مدافع آخر خواهند بود. کارواخال در چپ و آلبا در راست بازی می کنند. بوسکتس دفاع آخر است و در کنار خود اینیستا و آلکانترا را می بیند.

در فاز تهاجمی هم ایسکو در چپ و سیلوا در راست قرار می گیرند. کاستا هم معمولا تک فوروارد نوک است. حالا با این ترکیب اسپانیا، می توان از الان حدس زد که جذاب ترین دوئل ها در زمین بین چه بازیکنانی خواهد بود. از آنجا که کاستا در نوک بازی می کند، تقابل او با مرتضی پورعلی گنجی جذابیت زیادی دارد. در چپ تقابل میلاد محمدی و سیلوا هم دیدنی خواهد بود اما بی شک وریا کار خیلی سخت تری در جناح راست دارد. او اگر مصدوم نباشد، قطعا در جام جهانی فیکس است و در آن صورت باید مقابل ایسکو قرار بگیرد؛ ستاره ای که همه چیز دارد.

البته با توجه به اینکه اسپانیا 3-3-4 بازی می کند مثلا اینیستا به سمت وریا می رود یا مرتضی و سید جلال مجبور هستند به مدافعان کناری هم کمک کنند. در خط جلو، بی شک تقابل سامان قدوس به عنوان وینگر چپ و کارواخال به عنوان مدافع راست اسپانیا بسیار جذاب خواهد بود. تقابل آلبا و جهانبخش هم همینطور. سردار هم رودروی پیکه قرار می گیرد. 

خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین