کد خبر: ۵۰۹۴۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

کوهنوردان جمعیت هلال‌احمر به نزدیکی قله کوه رسیدند

از ادامه جستجو با وجود شرایط سخت آب و هوایی داد خبر داد و اظهار داشت: تیم‌های تخصصی کوهنوردی به نزدیکی قله کوه رسیده‌اند، این تیم‌ها از ارتفاع 3500 متری عبور کرده‌اند اما تاکنون اثری از لاشه هواپیما مشاهده نکرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس جمعیت هلال‌احمر سمیرم گفت: کوهنوردان در جستجوی هواپیمایی که در منطقه پادنا دچار سانحه شده، نزدیک نوک قله کوه هستند و برای رسیدن به ارتفاعات باید از صخره‌ها و دره‌ها عبور ‌کنند.

سید نور محمد موسوی از ادامه جستجو با وجود شرایط سخت آب و هوایی داد خبر داد و اظهار داشت: تیم‌های تخصصی کوهنوردی به نزدیکی قله کوه رسیده‌اند، این تیم‌ها از ارتفاع 3500 متری عبور کرده‌اند اما تاکنون اثری از لاشه هواپیما مشاهده نکرده‌اند.

وی افزود: بالگردها در حال گشت زنی بوده و 15 تیم اعزامی در حال جستجو هستند، شرایط سختی بر جستجو حاکم هست، اما تیم‌های اعزامی نیروهای متخصص هستند و با وجود این شرایط به جستجوی خود ادامه می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سمیرم بیان کرد: تیم‌های اعزامی از کوه‌ها و صخره‌ها عبور می‌کنند و چیزی نمی‌تواند سد راه اراده آن‌ها شود.

وی پیرامون برقراری ارتباط با تیم‌های اعزامی گفت: خودروی ارتباطات از اصفهان و یاسوج به منطقه اعزام شده‌اند و این امر سبب شده تا ارتباط با بی‌سیم با جستجوگران برقرار باشد، ارتباط با تلفن تنها زمانی امکان‌پذیر می‌شود که کوهنوردان به مناطق مرتفع می‌آیند و هنگامی‌که در دره‌ها جستجو صورت می‌گیرد ارتباط امکان‌پذیر نیست.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین