کد خبر: ۵۰۹۴۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

باد با سرعت 129 کیلومتر فامنین را درنوردید

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان فامنین با 129 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در شهرستان فامنین شاهد بروز خسارت بر اثر ورزش باد بودیم، افزود: سرعت وزش باد در همدان نیز 82 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به این که آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری همراه با گاهی وزش باد است، ادامه داد: تا اواخر وقت امروز شاهد بارش باران و برف به شکل پراکنده در استان خواهیم بود.

باقری‌شکیب از کاهش 4 تا 6 درجه‌ای دما در روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: تا اواخر وقت روز چهارشنبه شاهد پایداری جو هوای استان خواهیم بود و از شب چهارشنبه موج بارشی ضعیفی آسمان همدان را دربرمی‌گیرد.

وی از کاهش 30 درصدی بارش‌ها نسبت به بلندمدت خبر داد و خاطرنشان کرد: با بارش‌های اخیر که در استان رخ داد، 20 درصد از کمبود بارش‌ها جبران شد.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به این که در شبانه‌روز گذشته همدان با دمای صفر و 10 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است، یادآور شد: گل‌تپه با منفی 2 درجه و اسدآباد با 11 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان ثبت شده‌اند.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 14 میلیمتر بارندگی رکورد بارش‌های استان را به خود اختصاص داده و در همدان نیز 3 میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین