کد خبر: ۵۰۹۴۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

قلعه‌نویی: بازیکنانم مردانه بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران از بازی بازیکنانش برابر نماینده ازبکستان تمجید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیرقلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر لوکوموتیو گفت: حضور تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند، به اندازه ۱۰۰ هزار نفر برای ما می‌ارزید. بازیکنانم مردانه بازی کردند و اگر در یک بازی هم گل می‌خورند به خاطر اشتباه فردی است. تیم ما یکی از بهترین تیم‌ها است.  حریف علاوه بر قدرتی بودن، بازیکن تکنیکی را هم به برنامه‌اش اضافه کرده بود.

او افزود: امروز خوب بازی کردیم اما باید باکیفیت‌تر باشیم. سه امتیاز امروز، ما را به جدول برگرداند. اگر خدای نکرده بازی مساوی می‌شد ۴چهار امتیاز عقب می‌افتادیم. ذوب‌آهن پتانسیل بالایی دارد و از فردا به فکر بازی با پدیده هستیم تا در لیگ برتر هم خوب باشیم.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که چرا تبریزی امروز بازیکن راس نبود گفت: زمانی که توپ داشته باشیم، بازیکن آزاد است اما در بحث دفاعی باید به کمک تیم بیاید. آن‌ها ۴-۳-۳ بازی می‌کردند و به بازیکنان گفته بودیم گوشه‌های راست و چپ را پوشش دهند.

سرمربی تیم فوتبال ذوپ آهن در مورد حضور کم‌تعداد هوادران گفت: بازهم می‌گویم همین تعدادی هم که آمدند خوب است. مطمئنا با بازی‌های خوبی که می‌کنیم هواداران را مجاب می‌کنیم که بیایند. هواداران ذوب‌آهن وقت کمی دارند به ورزشگاه بیایند و از پای تلویزیون بازی را نگاه می‌کنند.

او درباره وضعیت تیمش در گروه هم گفت: گروه ما گروه مرگ است اما پتانسیل تیم می‌تواند ذوب آهن را بالا بکشد. به صعود امیدوار هستیم و اگر بازی قبلی را نمی‌باختیم عقب نمی‌افتادیم. با داشتن بازیکنان تکنیکی در زمین‌های با کیفیت می‌توانیم نتیجه بگیریم. در ورزشگاه مشهد به خاطر کیفیت چمن مشکل داشتیم اما در آسیا این اتفاق نخواهد افتاد. قبل از بازی استرس داشتیم اما با گرفتن سه امیتازی بازی به آینده امیدوار شدیم.

به گزارش ایسنا، قلعه‌نویی در پایان گفت: با توجه به باختی که در بازی اول داشتیم بازیکنان استرس داشتند. از دکتر نقابیان به عنوان روانشاس استفاده می‌کنیم. او از دیروز کارش را شروع کرده تا از نظر روانی بازیکنان را آماده کند. در نیمه اول دفاعی بازی کردیم و دلیلش بازی قبل بود. بعد از زدن گل، آهنگ تیم پایین آمد اما باید بدانند که بعد از گل هم باید با ریتم قبلی جلو بروند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین