کد خبر: ۵۰۹۶۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵

پیدا شدن قایق غرق شده صیادان جویباری/ سرنوشت صیادان مفقودشده هنوز مشخص نیست

رئیس نجات غریق جویبار از پیدا شدن قایق بدون سرنشین صیادان جویباری در عمق ۱۰ متری دریا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبریان، اظهار کرد: ساعت سه عصر امروز (سه‌شنبه) قایق صیادان در عمق ۱۰ متری دریا در پله ششم توسط غواصان پیدا شد.

وی افزود: علت غرق شدن قایق پیچیده شدن تور ماهی‌گیری که صیادان برای صید پهن کرده بودند، به دور موتور  بوده و با موج‌های بلند آن منطقه قایق غرق شد ولی بدنه قایق کاملا سالم است.

رئیس نجات غریق جویبار بیان کرد: غواصانی که به عمق دریا رفته‌اند، از داخل قایق سه دست لباس صیادی پیدا کرده و به ساحل آورده‌اند اما اثری از صیادان نبود.

اکبریان گفت: پیش‌بینی ما بر این است که صیادان زمانی که قایق را در حال غرق دیدند، لباس خود را در آورده و به دریا زدند و سرمای آب و مسافت طولانی بازگشت به ساحل آن‌ها را با مشکل روبرو کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دریای مواج، مکان غرق شدن قایق در پله ششم که نسبت به جاهای دیگر موج‌های بلندتری دارد، مسافت طولانی و سرمای آب احتمال مرگ این صیادان را پررنگ‌تر می کند.

به گزارش ایسنا، سه ماهیگیر جویباری ساعت هفت شب یک‌شنبه از منطقه گلدشت برای ماهیگیری به دریا رفته بودند که تاکنون بازنگشته‌اند و جست‌وجو برای پیدا کردن این سه صیاد مفقود شده ادامه دارد. هلال احمر مازندران نیز با بالگرد و پهپاد در جست‌وجوی این صیادان بوده که عصر امروز قایق بدون سرنشین این ماهیگیران پیدا شد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
یارانه از دست داده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
از زمین و هوا و دریا همینطور اخبار بد داره برامون میباره . ماه قمری مون هم که صفر نیست به گردن اون بیاندازیم . پس حداقل بیاین این دم آخری به همدیگه ظلم نکنیم !!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین