کد خبر: ۵۰۹۶۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

نماینده شیراز: یک ماه پیش وضعیت نامناسب هواپیمایی آسمان را گوشزد کردم ولی مدیرعامل آن به جای حل مشکلات، شکایت مرا پیش لاریجانی برد!

مدیرعامل آسمان باید به دلیل همدردی با مردم استعفا دهد و یا برکنار شود، چراکه در تمام دنیا این یک عرف است.
آفتاب‌‌نیوز :
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه سقوط هواپیما در یاسوج، در سخنانی، وزیر راه و شهرسازی را انسانی مغرور دانست و گفت: مدیرعامل هواپیمایی آسمان به دلیل سهل‌انگاری در این حادثه باید برکنار شود.

مسعود رضایی با بیان اینکه پیش از تعلق به جناح سیاسی خاص، ابتدا خود را نماینده مردم می‌داند، با انتقاد از روحیه مغرورانه وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: آخوندی انسان مغروری است و اهمیتی به کسی نمی‌دهد و باوجود اتفاقات ریزودرشت در سانحه هوایی، آتش گرفتن قطار و اتوبوس‌هایی که بارها دچار تصادف می‌شوند، هیچ‌گاه وی را شریک آلام مردم ندیده‌ایم.

نماینده شیراز: یک ماه پیش وضعیت نامناسب هواپیمایی آسمان را گوشزد کردم ولی مدیرعامل آن به جای حل مشکلات، شکایت مرا پیش لاریجانی برد!

وی افزود: بنده استیضاح آخوندی را امضاء کردم گرچه دوستان اصلاح‌طلب بنده از این مسئله ناراحت شدند اما به‌صراحت می‌گویم که بنده نماینده مردم هستم و هیچ‌گونه تعارفی با کسی که درد مردم را ندارد، نخواهم داشت و البته این را هم بگویم که این کار به‌منزله اعتقاد نداشتن به کار تشکیلاتی و حزبی نیست، چراکه معتقدم کار تشکیلاتی منسجم، بسیاری از مشکلات مملکت را حل خواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز خاطرنشان کرد: از اعضای کمیسیون عمران گله‌مندیم که چرا در برابر این‌همه بی‌مبالاتی در وزارت خانه راه و شهرسازی موضعی قاطع ندارند که حتی خدای‌نکرده گاهی بوی سازش نیز از این کمیسیون به مشام می‌رسد، آن‌هم با وزیری که با تبختر و غرور با انسان برخورد می‌کند.

رضایی همچنین گفت: بنده یک ماه پیش بحث شرکت آسمان و فرسودگی ناوگان آن را با وزیر رفاه مطرح کردم و بر اساس صحبت‌هایی که با کارمندان این شرکت داشتم پی به نارضایتی‌های موجود بردم که مدیرعامل این شرکت به‌جای حل مشکلات، شکایتم را از رئیس مجلس کرده و از پی گیری بنده در این خصوص ناراحت شده بود.

وی افزود: مدیرعامل شرکت آسمان بداخلاقی کرد و بنده نیز به وی گفتم که مسئله من شخصی نیست، من نماینده مردم هستم و از طرف آنان صحبت می‌کنم و به شما می‌گویم که وضعیت شرکت مناسب نیست و ناوگان فرسوده است که متأسفانه گوش نکردند.

رضایی ادامه داد: بنده معتقدم که مدیرعامل آسمان باید به دلیل همدردی با مردم استعفا دهد و یا برکنار شود، چراکه در تمام دنیا این یک عرف است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان نیز بابیان اینکه 4 سال دوره نمایندگی تمام خواهد شد و تنها خدمت به مردم ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: بنده 4 سال نماینده مجلس هستم اما بقیه عمر همان رضایی سابقم و اگر برخی فشارها نبود، هرروز انتقادهای بیشتری از مشکلات موجود داشتم.

وی افزود: بنده در چنین شرایطی آبادانی نمی‌بینم که بخواهم همیشه تعریف و تمجید کنم، بنابراین از آن دسته نمایندگانی هستم که انتقادهای بسیاری به برخی از مشکلات مملکت داشته و معتقدم که یک نماینده باید به نفع مردم کارکرده و تنها به دنبال تثبیت موقعیت خود نباشد.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
6
می دانید با استیضاح یا درخواست برکناری این مدیر و آن مدیر فقط در حوزه انتخاباتی خودتان شاید دوتا رای بیشتر بیاورید
در حالی که ریشه ی این مساله خیلی عمیق تر از این حرفهاست
یعنی برمی گردد به این که وقتی می خواهیم هواپیما بخریم افراد زیادی مخالفت می کنند این که وقتی می خواهیم لایه های پنهان بودجه را حذف کنیم خود نمایندگان مجلس جلوی آن را می گیرند
اینکه وقتی می خواهیم یارانه را حذف کنیم که لااقل برای کارهای زیربنایی استفاده شود باز هم نمایندگان مجلس مخالفت می کنند
هر چند تا وزیر هر چند تا مدیر که استیضاح و بازخواست و برکنار شوند فرق نمی کند
دولت توان مانور اقتصادی ندارد چون بودجه کشور به شکم افرادی ریخته می شود که در سازندگی و بهبود وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور هیچ نقشی ندارند
آیا هیات وزیران هواپیما نخرید؟
حال هواپیما خریده شد اداره شرکت های هواپیمایی با چه کسانی است؟ آیا این شرکت ها دولتی هستند یا متعلق به برخی نهادها؟
شما می خواهید به چیزی رسیدگی کنید به این ها توجه کنید
این رای ها برای شما نان وآب می شود ولی برای ملت چیزی را تغییر نمی دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
1
2
همان موقع به مطبوعات می گفتی؟
الان همه می گویند من گفته بودم.
آقای رصایی ما هم می دانیم که انتخابات مجلس نزدیک است و رای نیاز داری
.
اذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
1
1
درود بنماینده اگاه شیراز ، جناب اقای مسعود رضائی ،بانتقاد خود از مدیران نا لایق با شدت بیشتر ادامه دهید هم ملت راضی خواهد بود و هم خدا .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین