کد خبر: ۵۰۹۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

معرفی بدترین بازیگران سینمای ایران

صاحبان تمشک طلایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از نگاه منتقدان و نویسندگان نشریه همشهری جوان معرفی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
نويسندگان و منتقدان سينمايي همراه با نويسندگان همشهري جوان بدترين‌هاي جشنواره سي وششم را انتخاب كردند.

طبق آراي به دست آمده از مجموع نظر سنجي انجام شده، نيكي كريمي براي بازي در فيلم «كاميون» عنوان بدترين بازيگر زن جشنواره سي و ششم را از آن خودش كرد. اين بازيگر سال گذشته به خاطر فيلم «آذر» برنده تمشك طلايي شده بود. هانيه توسلي براي بازي در فيلم «سوتفاهم» نزديك ترين رقيب نيكي كريمي براي تصاحب تمشك طلايي بود.

در بخش بازيگري مرد مهدي پاكدل براي مجموع آثارش در جشنواره فيلم فجر برنده تمشك طلايي شد. پاكدل با فاصله‌اي زياد نسبت به نفر دوم عنوان بدترين بازيگر را از آن خودش كرد. در رشته بدترين فيلم تمشك طلايي به «امپراطور جهنم» رسيد. اين فيلم با اكثريت قاطع آرا توانست تمشك طلايي را به دست بياورد. «سوتفاهم» و «هايلايت» بعد از فيلم پرويز شيخ طادي بيشترين راي را براي كسب عنوان بدترين فيلم داشتند.

در بخش بهترين‌ها هم امسال در رشته بهترين بازيگر مرد در رقابتي تنگاتنگ گوي طلايي به هادي حجازي فر براي بازي در فيلم «لاتاري» رسيد، نويد محمد زاده با فاصله اي کم در رتبه دوم ايستاد و امين حيايي هم سوم شد.

حجازي فر سال گذشته هم موفق به كسب گوي طلايي بهترين بازيگر مرد شده بود. گوي طلايي بهترين بازيگر زن را هم سارا بهرامي از آن خود كرد. در بخش بهترين فيلم «مغزهاي كوچك زنگ زده» با فاصله اي زياد نسبت به فيلم «شعله ور» اول شد و گوي طلايي را به دست آورد. «تنگه ابو قريب» بعد از فيلم حميد نعمت اله در رتبه سوم ايستاد.

مشروح نظرسنجي و آرا به دست آمده همراه با يادداشت هاي نويسندگان درباره برندگان تمشك و گوي در شماره جديد همشهري جوان منتشر شده است.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین