کد خبر: ۵۰۹۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
ضرب و شتم پزشک اصفهانی

جزییات حمله همراهان بیمار به پزشک+عکس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت: همراهان بیماری که در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی بستری بوده و در اثر آمبولی ریه فوت کرده است با حمله به کادر درمانی و تجهیزات بیمارستان، پزشک را مجروح و بالغ بر 1 میلیارد ریال خسارت وارد کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
کیانوش جهانپور در تشریح جزییات حمله همراهان بیمار به پزشک اصفهانی در بیمارستان فارابی اظهار کرد: بیمار خانمی 65 ساله از شهرستان ایزه و دارای 11 فرزند بوده است که در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی اصفهان بستری بوده است که با شک به آنبولی ریه به بخش داخلی منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: این بیمار با تشدید علائم و ایست قلبی با وجود تلاش کادر پزشکی برای احیا فوت می‌شود. همراهان بیمار به پزشک و پرستار بیمارستان حمله کرده و پزشک را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. همچنین همراهان این بیمار خسارت‌هایی به تجهیزات بیمارستان وارد کرده اند که این خسارت‌ها بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد می‌شود.

جزییات حمله همراهان بیمار به پزشک

جهانپور با بیان اینکه بیمارستان‌ها در ایران کادر امنیتی ندارند، گفت: در برخی کشورها بیمارستان‌ها دارای کادر امنیتی و ایمنی هستند، اما کادر ایمنی در بیمارستان‌های ایران به نگهبانان در ورودی خلاصه می‌شود. وضعیت جسمانی پزشک مساعد است، اما تکرار این اتفاقات می‌تواند آسیب شدیدی به روند خدمت رسانی در بیمارستان‌ها وارد کند.

وی ادامه داد: پزشک و پرستاران به صورت شخصی از همراهان این بیمار شکایاتی تنظیم می‌کنند، اما بیمارستان نیز شکایتی را به صورت جداگانه تنظیم کرده است. در حال حاضر شکاف قانونی در این زمینه وجود ندارد اما لازم است دستگاه قضایی برخورد جدی و شایسته‌ای با این اقدام بکند تا از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
جراح بخیه کش , مدیر جراح فراری از اتاق عمل , حمله دنداپزشک به دختر بچه , با اثار جرح روی پا و صورت , پس از بیرون کردن مادر کودک و.. هراز گاه قصوری دیگر در رسانه .
و زیاد خواهی برخی در بخش غیر دولتی نشان دهنده عافبت اندبش نبودن است وبه فکر حرمت حرفه هم نیستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین