کد خبر: ۵۰۹۸۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

متلاشی شدن یک هسته بزرگ قاچاق چوب در رودبار

رئیس منابع طبیعی رودبار، از متلاشی شدن یک هسته بزرگ فعال قاچاق چوب در رودبار خبر داد و گفت: محموله بزرگ قاچاق چوب در عمق جنگل های اسکولک رودبار شناسایی و تعداد 115 اصله چوب آلات الواری کشف و ضبط شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهندس «امیدی» در گفت وگو با ایسنا، از کشف و ضبط چوب آلات جنگلی غیر مجاز خبر داد و گفت: مأمورین پاسگاه ویژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار طی دو عملیات جداگانه موفق به کشف و ضبط 12 اصله چوب آلات قاچاق مختلف الجنس واشان و تراورس از متخلفین شدند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار، با بیان این‌که مأمورین پاسگاه ویژه این اداره با توجه به گزارش‌های مستند واصله طی دو روز و شب متوالی به محوطه دو تن از متخلفین سابقه دار و قاچاقچیان چوب ورود کردند، افزود: دو متخلف دستگیر و به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع محترم قضایی تحویل داده شدند.

وی هم‌چنین از متلاشی شدن یک هسته بزرگ فعال قاچاق چوب در رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی مأمورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار، محموله بزرگ قاچاق چوب در عمق جنگل های اسکولک رودبار شناسایی و 115 اصله چوب آلات الواری کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول یادآور شد: 3 قاچاقچی حین ارتکاب جرم شناسایی اما متواری شدند که با دستور مقام قضایی تحت پیگرد قرار گرفتند و امیدواریم هر چه زودتر شناسایی شوند و بسزای عملشان برسند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین