کد خبر: ۵۰۹۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

بازداشت حدود 300 نفر در رزمایش اقتدار و امنیت در حاشیه‌شهر مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از بازداشت حدود 300 نفر در رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت در حاشیه‌شهر مشهد صورت گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
قادر کریمی با اشاره به اینکه «روز گذشته رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت با رمز یا زهرا(س) در حاشیه شهر مشهد اجرا شده است»، اظهار کرد: تیم‌های پایگاه‌های پلیس فتا در اجرای این عملیات ضربتی 36 واحد اماکن خدمات اینترنتی را مورد بازرسی قرار دادند و چهار مرد و یک زن را که متهم سایبری بودند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه «تیم‌های مجری در پایگاه‌های پلیس امنیت عمومی استان نیز در این رزمایش 211  تبعه خارجی غیر مجاز را دستگیر کردند»، افزود: همچنین توسط ماموران پلیس امنیت عمومی 1135 مورد بازدید نامحسوس و 256 مورد بازدید محسوس از واحدهای صنفی انجام  و 262 ثوب‌البسه نامتعارف کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تیم‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز با همکاری عوامل بسیج و سپاه 36 واحد مسکونی را که مرکز توزیع مواد افیونی بودند، با هماهنگی مراجع قضایی پلمب کردند و 15 معتاد پرخطر و متجاهر را هم جمع‌آوری و به مراکز بازتوانی معتادان تحویل دادند.

کریمی خاطر نشان کرد: ماموران پایگاه‌های پلیس آگاهی در حاشیه شهر مشهد نیز در اجرای این عملیات  گسترده بیش از 37 هزار عدد انواع مواد محترقه و سه خودروی مسروقه کشف و دو قاچاقچی و هشت سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ارتقای نظم وانضباط ترافیکی در حاشیه شهر مشهد گفت: پایگاه‌های پلیس راهور در این ماموریت ضربتی 150 دستگاه موتور سیکلت بدون مدارک، متخلف و مزاحم را توقیف و 175 وسیله نقلیه  را اعمال قانون کردند.

کریمی با بیان اینکه «تیم‌های یگان امداد نقش کلیدی در اجرای رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت داشتند»، عنوان کرد: ماموران سرکلانتری یکم، دوم و سوم پلیس مشهد نیز در این رزمایش 21 سارق خیابانی و یک جاعل حرفه‌ای را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: ماموران انتظامی 9 دستگاه خودروی سرقتی و یک موتور سیکلت سرقتی را کشف و با پاکسازی 6 پاتوق مواد مخدر، 7معتاد پرخطر و 2 مزاحم خیابانی را دستگیر کردند.

در این عملیات 38 دستگاه خودرو و 76 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: مراحل دیگری از اجرای  رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت برای ارتقای نظم و انضباط اجتماعی و رفع دغدغه‌های مردم برای تحکیم آسایش عمومی نیز با هماهنگی مراجع قضایی در آینده اجرا خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین