کد خبر: ۵۱۰۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

تغییرات مدیریتی در انتظار «طلای سرخ»

درحالی که روزگار آرام صنعت مس سپری می‌شود، زمزمه های تغییرمدیریت شرکت ملی مس ایران از هیات مدیره این مجموعه به گوش می رسد.
آفتاب‌‌نیوز :
شرکت ملی مس ایران در ابتدای سال ۱۳۹۲ با برخی بحران ها و تخلفات مالی مواجه بود که توجه افکار عمومی را به خود جلب کرده بود، که در نهایت منجر به تغییر مدیرت آن مجموعه شد و احمد مرادعلیزاده از سوی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس به عنوان مدیرعامل معرفی شد.

دوره جدید فعالیت شرکت ملی مس با افزایش قیمت های جهانی مواد معدنی بعد از دوره رکود همه گیر،  همزمان شد و با افزایش سهم فروش و در آمد و تغییرات سازمانی این شرکت به روندی طبیعی برگشت و سهمداران را امیدوار به سود دهی متناسب کرد.

افتتاح ۱۳پروژه شرکت ملی صنایع مس ایران در سرچشمه، خاتون آباد و سیرجان توسط رئیس جممهور با ارزش حدودی سه هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان و همچنین وعده محمد شریعتمداری –وزیر صنعت، معدن و تجارت- مبنی بر سرمایه‌گذاری  ۱۶ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در صنعت مس تا پایان دولت دوازدهم، مهمترین اخباری بود که در روزهای اخیر از شرکت ملی صنایع مس ایران منتشر شد.

اما اکنون اخباری به گوش می‌رسد که که خبر از تصمیم تغییر مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران توسط هیات مدیره آن می‌دهد؛ به طوری که برخی منابع از صدور حکم محمدرضا بنی اسدی راد به عنوان مدیر عامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران در هفته آینده خبر می‌دهند.  بنی اسدی که به عنوان جایگزین مرادعلیزاده-مدیرعامل فعلی شرکت ملی مس- مطرح شده، پیش از این مدیرعاملی فولاد کاوه جنوب را به مدت هشت سال در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایسنا، حالا باید دید با وجود افتتاح هایی که اخیر در صنعت مس صورت گرفته و روندی که در پیش گرفته شده است، آیا این تغییر مدیریتی می‌تواند به رشد وضعیت شرکت ملی صنایع مس ایران شتاب بیشتری ببخشد یا خیر.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین