کد خبر: ۵۱۰۲۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

استارت رقیب استقلال با سرمربی جدید

رقیب استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان بعد از سونامی ایجاد شده روی نیمکت رهبری و گمانه زنی های مختلف سرانجام با سرمربی جدید استارت زد.
آفتاب‌‌نیوز :
 باشگاه الهلال بلافاصله بعد از شکست برابر استقلال و قعرنشینی در گروه مرگ لیگ قهرمانان قرارداد رامون دیاز آرژانتینی را فسخ و حکم اخراج این مربی مشهور و موفق را صادر کرد تا شوک بزرگی به فوتبال باشگاهی عربستان و حاشیه خلیج فارس وارد شود.

در شرایطی که گمانه زنی های فراوانی پیرامون حضور مربیان سرشناس روی نیمکت رهبری الهلال به گوش می رسید مالکان متمول باشگاه خوان بران مربی 40 ساله آرژانتینی که طی سه سال گذشه هدایت تیم امید را برعهده داشت را به عنوان جانشین دیاز معرفی و تا انتهای فصل هدایت الهلال را به او سپردند.

تصمیمی که با استقبال طرفداران این باشگاه نیز روبرو شد تا جایی که در اولین جلسه تمرینی با این مربی کانون هواداران با بنری بزرگ و این مضمون "ما به تو اعتماد داریم خوان بران" از حضور مربی جوان و کم تجربه روی نیمکت رهبری قهرمان عربستان حمایت کردند. سرمربی جدید هم بعد از نشست با رئیس باشگاه دستیار اول خود را نیز معرفی کرد تا با تکمیل کادر مربیان با تیم استارت بزند.

فیلیپ آلوارو مربی سابق تیم ملی شیلی که دستیار سامپائولی هم بود به عنوان دستیار اول به خوان بران به کادر الهلال پیوست تا رقیب استقلال از دیروز تمرینات خود را با کادر مربیان جدید آغاز و برای ادامه فصل آماده شود. تمرینی که تحت الشعاع بازگشت مرد سال آسیا و ستاره سوری مصدوم قرار داشت تا در مراسم معارفه خوان بران، عمر الخریبین نیز حضور داشته باشد.
خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین