کد خبر: ۵۱۰۴۲۲
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

خنثی‌سازی حمله انتحاری به دمشق توسط نیروهای گارد ریاست جمهوری

نیروهای گارد ریاست جمهوری سوریه حمله یک عامل انتحاری با خودروی بمب‌گذاری‌شده در محله القابون دمشق را ناکام گذاشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
عامل انتحاری که یک خودروی سواری پر از مواد منفجره را از محله جوبر تحت کنترل گروه‌های مسلح به سمت محله القابون در نزدیکی دمشق می‌راند، با سرعت بسیار بالایی به ایست نیروهای گارد ریاست جمهوری سوریه در محله القابون در حال حرکت بود، نیروهای گارد ریاست جمهوری که متوجه سرعت بالای این خودرو شدند، شروع به تیراندازی به سمت آن کردند به طوری که خودروی بمب‌گذاری‌شده پیش از رسیدن به ایست بازرسی  همراه با راننده‌اش منفجر شد.

به نقل از خبرگزاری نووستی روسیه،  این خودروی حامل چند صد کیلوگرم مواد منفجره هنگام برگزاری نماز مغرب در مسجد الغفران واقع در همسایگی دفتر پست محله قابون حرکت خود را آغاز کرد اما در این اقدام تروریستی هیچ یک از غیرنظامیان و یا نیروهای نظامی منطقه آسیبی ندیدند.

پس از انهدام خودروی بمب‌گذاری شده توسط گارد ریاست جمهوری سوریه، تروریست‌ها به محل انفجار یورش آوردند، در این درگیری نیز هیچ یک از نیروهای نظامی و یا غیر نظامیان آسیبی ندیدند.

یوری یفتشنکو، نماینده مرکز حمیمیم اعلام کرد، در پی شلیک ۲۷ خمپاره و دو راکت از سوی تروریست‌ها به دمشق و شهرک‌ها و محله‌های اطراف آن چهار غیرنظامی کشته و ۵۱ تن دیگر زخمی شدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین