کد خبر: ۵۱۰۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

پاکسازی در دانشگاه آزاد؟/لغو قراداد تعدادی از اعضای هیئت علمی

در ماه گذشته، تعداد قابل توجهی از اعضای هیئت علمی نیمه وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، به یکباره و به صورت غیرمنتظره لغو قرارداد شدند!
آفتاب‌‌نیوز :
 قرارداد همکاری کلیه اساتید نیمه وقت دانشگاه آزاد از بهمن ماه سال جاری به حق‌التدریس تبدیل وضعیت داده شده‌ اما  با برخی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه به صورت یک طرفه و بدون هیچ‌گونه توضیحی لغو قرارداد شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ خبرگزاری ایسنا و به نقل از یک منبع آگاه نوشته است: این در حالی است که چند هفته از شروع کلاس‌های ترم جدید می‌گذرد و وضعیت تشکیل برخی از کلاس‌های دانشکده‌های واحد علوم تحقیقات در ابهام قرار دارد.

به نظر می‌رسد در دانشکده حقوق، الهیات و علوم سیاسی نسبت به سایر دانشکده‌های دانشگاه علوم و تحقیقات، استادان بیشتری لغو قرارداد شده‌اند.

این نکته حائز توجه است که یکی از ملاک‌های مهم برای صدور مجوز از سوی وزارت علوم برای دایر شدن دوره‌های تحصیلات تکمیلی گروه‌های مختلف آموزشی، تعداد هیئت علمی‌ها و مدارج علمی آنان در دانشکده مورد نظر است، و این در حالی است که با توجه به این مسئله ممکن است وضعیت گروه‌های آموزشی برخی از دانشکده‌ها مورد تزلزل قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
40 سال در حال پاکسازی هستیم و بسیاری از بهترین اساتید با سوابق علمی تجربی بالا را فقط به جرم داشتن دیدگاهی سیاسی همسو با اصلاح‌طلبان و معتدلین را که بخشی از نظام هستند را از دست میدهیم.
واقعا مسئولین جدید دانشگاه آزاد از نتایج آن 8 سال هنوز تجربه ای کسب نکرده اند و البته شاید اقلیتی با دیدگاههای خاص عملا همه کاره هستند در این کشوری که انگار قرار نیست طعم آرامش ببیند.!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین