کد خبر: ۵۱۰۷۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

واکنش دانشگاه آزاد به خبر اخراج اساتید

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی می‌گوید اخراج استادان واحدهای این دانشگاه ازجمله علوم و تحقیقات 'مطرح نیست' اما در عین حال توضیح می‌دهد: برخی استادان مازاد بر نیاز هستند و ' در مسیر انفکاک' قرار گرفته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدصادق ضیائی افزود: براساس مصوبه هیات امنا و هیات رئیسه دانشگاه در هر استان که قابلیت اجرای طرح تعاون وجود داشته باشد، با اساتیدی که مازاد بر نیاز واحدها باشند، ادامه همکاری صورت نمی‌گیرد.

مشاور رییس و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: طرح تعاون برای استفاده بهینه از توان اساتید دانشگاه آزاد در واحدهای مختلف تدوین و تصویب شده که دارای شاخص های مختلفی است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: براساس این طرح اساتیدی که به صورت نیمه وقت هستند و دو یا سه شغل دارند در مسیر انفکاک قرار داده می شوند.

طرح تعاون دانشگاه آزاد با هدف ساماندهی و استفاده بهینه از تخصص اعضای هیات علمی استان ها و در راستای افزایش سطح کیفی آموزش و جلوگیری از اتلاف بهره‌ وری این نیروی انسانی در رشته های علوم پزشکی و غیر پزشکی تدوین و ابلاغ شده است.

براساس این طرح در صورت عدم تکمیل ساعت موظف تدریس اعضای هیات علمی در یک رشته یا عدم تکمیل ساعت موظف در سایر واحدها و مراکز آموزشی سطح استان، استفاده از اساتید مدعو و حق التدریسی در تمامی واحدها و مراکز آموزشی استان ممنوع است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
فقط نیمه وقت ها اخراج نشده اند. اساتید تمام وقتی که تنها شغلشان تدریس در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات هم بود اخراج شده اند. چرا به داد این بندگان خدا نمی رسید . ۱۷۰ نفر هم به این شکل اخراج شدند که همه فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی من جمله شریف و امیرکبیر بودند.
استاد بی دفاع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
نظیر این بی عدالتی و بی قانونی هیچ جا پیدا نمی شود من استاد که دانشگاه قرارداد ۱۲ ساله برای تامین نیروی هیات علمی امضا میکند یکسال بعد باید به بهانه عدم وجود واحد های درسی حقوقم راقطع کنند ولی مشاهده دروس ارائه شده نشان میدهد که واحد ها از میزان موظفی من هم بیشتر بود واحدهای درسی ام به اساتید حق التدریس ارائه میکنند به سازمان و دانشکاه و بازرسی هم شکایت میکنی ولی الی ماشالله که در مملکت گل و بلبل هیچ کس پاسخگو نیست واقعا چکار باید کرد ؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین