کد خبر: ۵۱۰۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

شفر: می‌توانیم داربی را ببریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی‌های اخیر پرسپولیس را دیده‌ام، می‌توانیم داربی را ببریم.
آفتاب‌‌نیوز :
وینفرد شفر در حاشیه تمرین استقلال درباره داربی ۸۶ گفت: ما می‌توانیم داربی را ببریم و خیلی داربی‌ها را می‌توانیم ببریم. من بازی‌های اخیر پرسپولیس مثل مصاف اخیرشان برابر استقلال خوزستان را دیده‌ام.

او افزود: ما آنالیز خوبی از بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس به دست آوردیم. دو تیم فرصت‌های زیادی در محوطه جریمه و خارج از محوطه جریمه داشتند. داربی برای مردم ایران و برای خیلی از مردم در خارج از ایران اهمیت بالایی دارد. من هم تا الان این اندازه از اصحاب رسانه را در تمرین استقلال ندیده بودم و این مساله نشان می‌دهد که داربی چقدر اهمیت دارد. برای من این بازی یک مصاف عادی مثل مصاف با فولاد و سایپا است. ما بعد از این بازی دو بازی بسیار سخت و مهم داریم.

شفر ادامه داد: دو بازی مقابل العین داریم و طبیعی است که بخواهیم بازی خوبی ارائه دهیم و همه ما این مساله را می‌خواهیم. مقداری غافلگیر هستم بابت کارت زردی که حسینی مقابل فولاد گرفت ولی چه کار می‌شود کرد؟ رویای من این بود که فینال جام حذفی را مقابل پرسپولیس داشته باشیم ولی این تیم از دور رقابت‌ها کنار رفت و این اتفاق رخ نداد. این می‌توانست یک بازی خاص و ویژه در آسیا باشد که استقلال و پرسپولیس یک دربی را در قالب فینال جام حذفی داشته باشند. من بازی پرسپولیس و السد را دیدم. می‌توانم بگویم بهتر از سال قبل بازی کردند و پرسینگ مدرنی را اجرا کردند و خیلی چیزها را که پارسال خوب نبود، عوض کردند. گفته بودم که لیگ در ایران بهتر از گذشته شده است. امیدوارم در روز بازی هم ورزشگاه پر شود و هواداران ما خوشحال باشند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین