کد خبر: ۵۱۱۰۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

روزنامه رسالت:روحانی باید بخاطر وجود استاد سکولار لیبرال دوتابعیتی جاسوس،ابراز تاسف می کرد!

آفتاب‌‌نیوز :
یک استاد دانشگاه که عالی‌ترین مدارج علمی را از دانشگاه‌های معتبر آمریکا در زمینه حقوق بین الملل و جامعه‌شناسی دارد، در معتبرترین دانشگاه‌های کشور تدریس می‌کند. سر کلاس هم یک کلمه از خدا و قیامت و پیامبر و وحی و... نمی گوید، مبلّغ و مروّج لیبرالیسم و سکولاریسم هم هست، یک دفعه سر از یک سرویس جاسوسی در‌می‌آورد و سرّی‌ ترین اسرار کشور در حوزه دفاعی را در اختیار دشمن قرار می‌دهد.

 رئيس جمهور به عنوان رئيس شوراي عالي امنيت ملي و رئيس‌ شوراي عالي انقلاب فرهنگي حداقل بايد در نشست جشنواره خوارزمي از چنين پديده‌اي اظهار تأسف مي‌كرد و به علم سكولار، علم غير ديني يا به قول خودش ضد ديني و ضد مردمي لعنت مي‌فرستاد. اين استاد دانشگاه پس از رو شدن دستش در خيانت به ملت، خودكشي مي كند، امري كه در هيچ مذهب و ديني در جهان و هيچ مكتب مادي، مشروع و معقول نيست. رئيس جمهور به جاي هشدار به دانشگاه‌ها در مورد اساتيد دوتابعيتي و زيان علوم انساني متكي بر تفكر مادي، مي‌آيد اسلامي شدن علوم انساني را با عبارات موهن و غير واقعي تخطئه مي‌كند.

او به جاي تشكر از هوشياري نيروهاي امنيتي در كشف و خنثي كردن اين باند جاسوسي، در نشست جشنواره خوارزمي مي گويد: «اين حرف درستي نيست كه ما به اساتيد و پژوهشگران خود مشكوك باشيم.» اولاً كسي اين حرف را  نزده است، غالب اساتيد دانشگاه‌هاي ما مسلمان و مردم دوست و علاقه‌مند به نظام هستند. ثانياً در اين مورد خاص، مشكوك نيستيم، يقين داريم اين جماعت به اصطلاح استاد و پژوهشگر با اسناد غير قابل انكار عليه ملت و مصالح ملي به عنوان يك شهروند آمريكايي، اسرائيلي و انگليسي عمل مي كردند. مردم امروز هزار مسئله محيط زيستي دارند؛ ريزگردها، آلودگي ها، خشك كردن تالاب‌ها و... برخي بزرگان علم غير ديني در دانشگاه و دستگاه اجرايي محيط زيست به جاي حل اين مشكلات دنبال جاسوسي براي دشمن و لو دادن مقرهاي موشكي و رصد تأسيسات هسته اي ما بودند.

منبع: روزنامه رسالت 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
1
جدا؟ آن وقت چه کسی برای افرادی که در دولت احمدی نژآد بورسیه شدند! و اکنون استادند و سرگرمی شان ارسال ایمیل های .......
چه کسانی برای مدیران میانی به جا مانده از دولت احمدی نژاد که چون فامیل فلان برادر و بودند بدون داشتن مدرک کارشناسی مدیر شدند و تا الان بیخ ریشمان هستند معذرت خواهی کرد؟
چه کسی برای پدید آمدن بابک زنجانی ها معذرت خواهی کرد؟
چه کسانی برای تصویب آن کاغذ پاره هایی که اصلا ارزش نداشتند ولی تصادفا زندگی مردم را نابود کردند معذرت خواهی کرد؟

...............................................................................................................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
1
دردو لیوان طلایی سکولار و لیبرال , دو محصول رشد فکری و فرهنگی نتیجه تجربه گران بشر , گذاشته شده .
در ایران در این دو لیوان ارزشی ناسزا و تهمت و عصبانیت خودشان را می ریزند .
انهایکه معنی و تعریف و ریشه این دو اصطلاح را , در منابع معتبر بررسی کنند , با گزارش فوق موافق یا بیشتر اشنا می شوند .
خروس محله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
2
شما به خاطر امیر احمدی که یار غار آقای احمدی نژاد و جبهه اصولگرایی است آیا معذرت خواهی کرده اید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
1
به همه تهمت جاسوسي مي زني احتمالا خودت جاسوس هستي
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین