کد خبر: ۵۱۱۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

آغاز عملیات جست‌وجو پیکر جانباختگان پرواز تهران -یاسوج در روز سیزدهم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جست و جو پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای تهران- یاسوج در سیزدهمین روز از وقوع این حادثه آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید امان الله جهان بین روز جمعه اظهار داشت:هم اینک بالگردهای هلال احمر به محل حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج اعزام شده اند و در حال انجام عملیات جست و جو هستند.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به مساعد شدن هوا امید داریم عملیات جست و جو امروز نتیجه بخش باشد.
شب گذشته نیز فرماندار دنا پس از نشست ستاد بحران گفته بود که 30 امدادگر شامل یخ نوردان،تکاوران سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مردمی در قالب 6 تیم همراه با سه بالگرد کار عملیات جست و جو روز سیزدهم را انجام می دهند.

ارتفاع برف در کوه دنا، گردنه بیژن و محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج حدود سه متراعلام شده است.

هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هوای روزهای جمعه و همچنی شنبه و یکشنبه هفته آینده را برای انجام عملیات جست و جو مساعد پیش بینی کرده است.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
اگرچه لاشه هواپیما 48 ساعت پس از سقوط، پیدا شد اما به دلیل شرایط نامناسب هوا عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان ناتمام مانده است.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین