کد خبر: ۵۱۱۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

کارگردان سریال دلیران تنگستان ممنوع‌الملاقات نیست/روند درمانی همایون شهنواز مثبت است

هم‌اکنون همایون شهنواز هشیاری کامل را دارد و با تست‌هایی که پزشکان انجام دادند، درد را حس می‌کند و اعصابش فعال است اما برای جلوگیری از عفونت امکان ملاقات وجود ندارد و دوستان وی از پشت شیشه می‌توانند وی را ببینند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد ولی‌زاده از دوستان نزدیک همایون شهنواز (کارگردان سینما) در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت درمانی وی گفت: براساس آخرین پیگیری‌ها ایشان دچار 80 درصد سوختگی شده‌اند که این سوختگی‌ها عمیق است اما به بافت‌ها و اعضای اصلی آسیب نرسانده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی ادامه داد: سوختگی فقط به بخشی از ریه آسیب زده و خوشبختانه به اعضای اصلی دیگر هیچ آسیبی نرسانده است و از نظر پزشکان این مساله مثبت است.

کارگردان سریال دلیران تنگستان ممنوع‌الملاقات نیست/روند درمانی همایون شهنواز مثبت است

ولی‌زاده ادامه داد: هم‌اکنون همایون شهنواز هشیاری کامل را دارد و با تست‌هایی که پزشکان انجام دادند، درد را حس می‌کند و اعصابش فعال است. این نشانه خوبی است هرچند او در بخش سی سی یو بستری شده اما برای جلوگیری از عفونت امکان ملاقات وجود ندارد و دوستان وی از پشت شیشه می‌توانند وی را ببینند.

ولی‌زاده با تشکر از تلاش‌های پرسنل بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری و دکتر مصطفی دهمردی گفت: قاسم جان بابایی (معاون وزیر بهداشت)، محمدجواد حق‌شناس، محمد دادفر، شهریار اسدی و اردشیر صالح‌پور به دیدار وی آمدند و از او عیادت کردند. همچنین پرویز پرستویی، محسن شریفیان و حبیب احمدزاده طی تماس‌های تلفنی جویای احوال شهنواز بودند و با او صحبت کردند.

ولی‌زاده ادامه داد: روحیه شهنواز خوشبختانه خوب است و همچنان قصد دارد تا فیلم سینمایی درباره مصدق بسازد. او در بیمارستان نیز با من درباره این پروژه صحبت می‌کند.

کارگردان سریال دلیران تنگستان ممنوع‌الملاقات نیست/روند درمانی همایون شهنواز مثبت است

همایون شهنواز (کارگردان سریال دلیران تنگستان) شب گذشته به دلیل انفجار گاز دچار سوختگی شدید شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین