کد خبر: ۵۱۱۶۱۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

مرد همسایه وقتی پتو را از روی زن مستاجر کنار زد، خشکش زد! / شهاب نیمه شب آنجا بود + عکس

وقتی وارد خانه شدم خاله و پسر خردسالش را به شکل دو حیوان دیدم که غرش می کردند. من از ترسم با چاقو به جانشان افتادم .این ها بخشی از اظهارات پسر جوان در دادگاه است که در توهم شیشه دست به جنایتی فجیع زد.
آفتاب‌‌نیوز : وقتی وارد خانه شدم خاله و پسر خردسالش را به شکل دو حیوان دیدم که غرش می کردند. من از ترسم با چاقو به جانشان افتادم .این ها بخشی از اظهارات پسر جوان در دادگاه است که در توهم شیشه دست به جنایتی فجیع زد.

بامداد بیست و یکم دی ماه سال 94 مرد جوانی باپلیس 110 تماس گرفت و از جنایتی که در زیرزمین یک ساختمان در خیابان اقبالی میدان امام حسین رخ داده بود خبر داد.

پلیس به قربانگاه رفت و با جنازه خونین یک زن 36ساله به نام سوسن و پیکر نیمه جان پسر 8ساله اش به نام شایان روبه رو شد. شایان که از ناحیه گردن به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. جنازه زن جوان نیز با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

مرد همسایه وقتی پتو را از روی زن مستاجر کنار زد، خشکش زد! / شهاب نیمه شب آنجا بود + عکس

مرد جوان که پلیس را مطلع کرده بود گفت: صاحب یک بنگاه هستم. حدود 10 روز پیش زن جوان به همراه پسر و خواهرزاده اش به نام شهاب که حدود 20 ساله بود به بنگاه آمدند تا خانه ای برای اجاره پیدا کنند. اما چون پولشان کم بود از من کمک خواستند. من هم زیرزمین خانه ام را به صورت موقت به آنها دادم تا در فرصتی مناسب برایشان خانه ای پیدا کنم.

وی ادامه داد : صبح خانه ای برایشان پیدا کردم. به همین خاطر مقابل در آمدم تا آنها را مطلع کنم اما هر چه در زدم کسی در را باز نکرد.

چون کفش های زن جوان و پسرش مقابل در قرار داشت مشکوک شد و و داخل اتاق رفتم. آنجا بود که با آثار خون روبه رو شدم.همان موقع پتویی را دیدم که در گوشه اتاق قرار داشت. وقتی پتو را کنار زدم با پیکر خونین زن جوان و پسربچه روبه رو شدم. پسربچه به سختی نفس می کشید. او به من گفت شهاب چنین بلایی سرآنها آورده است.

به دنبال اظهارات مرد بنگاه دار تلاش برای ردیابی شهاب آغاز شد و پلیس وی را سوم بهمن ماه بازداشت کرد.

پسرجوان به قتل در توهم شیشه اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.
وی دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی توکلی و با حضور یک مستشار در حالی پای میز محاکمه ایستاد که شایان برای وی حکم قصاص خواست. پدر شایان نیز که قیم فرزندش است تقاضای اعدام را مطرح کرد ولی مادر سوسن اعلام گذشت کرد.
سپس متهم به دفاع پرداخت. وی گفت: 20 روز قبل از این ماجرا برادر کوچکم در یک حادثه رانندگی فوت شد. مرگ برادرم تاثیر بدی در روحیه ام گذاشته بود که به سمت شیشه رفتم. چند روزی بود که شیشه مصرف می کردم و حال طبیعی نداشتم که برای پیدا کردن کار به تهران آمدم تا مدتی در خانه خاله ام زندگی کنم.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: آن شب پس از مصرف شیشه به خانه خاله ام رفتم اما حال طبیعی نداشتم. خاله و پسرخاله ام را به شکل حیوانات عجیب دیدم که صداهای وحشتناکی از خود در می آوردند. آنها به سمتم حمله کردند و من با چاقوی آشپرخانه چند ضربه به گردن آنها زدم. چند دقیقه بعد که به حال طبیعی برگشتم متوجه شدم خاله ام و پسرش را کشته ام. همان موقع روی آنها پتو کشیدم و خانه را ترک کردم. من فکر می کردم شایان هم کشته شده است.من حال طبیعی نداشتم که دست به چنین کاری زدم و حالا خیلی پشیمانم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
16
خیلی جالب است!
شیشه کشیدم دست خودم نبود حال خودم را نفهمیدم خاله و بچه اش را کشتم
مست بودم حالم دست خودم نبود دختر کوچک را کشتم و روز بعد جنازه اش را آتش هم زدم
شیشه کشیدم حالم خوش نبود زنم را تا حد مرگ کتک زدم پشیمانم
مست بودم حالم خوش نبود به بچه ی خودم تجاوز کردم خیلی پشیمانم
شیشه کشیدم حالم خوش نبود همه چیز را شبیه هیولا دیدم به جای هیولا پدر و مادرم را کشتم خیلی پشیمانم
..
..
..
تا کی؟
تا کی قرار است که این افراد با این بهانه ها از گرفتن جزای واقعی خود فرار کنند؟
چرا یک قانون نمی گذارید؟ برای همه ی آن ها برخی دلشان می سوزد چون طبق قوانین ما اگر اشد مجازات را بگیرند باید اعدام شوند ولی واقعا فکر نمی کنید اگر برایشان حبس ابد بدون بخشش حکم شود دیگر با این بهانه ها کسی برایشان دلسوزی نمی کند
فکر نمی کنید که رها کردن چنین افرادی در جامعه با پرداخت دیه چقدر برای همه ی مردم خطرناک است؟
پد رام
|
-
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
12
باید بعضی از قوانین قضایی اصلاح شود تا موارد ی که مطرح شده کمتر شود چون وکلای متحمین این گونه موارد را به آنها یاد میدن چون از خلاء قانونی در این مورد مطلع هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
9
به نظر من بايد اين افراد دو بار مجازات شوند يكبار بخاطر خلافي كه مرتكب شده اند و بار دوم بخاطر قتل اعدام بشوند
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
7
برا فرار از قصاص داستان سر هم میکنه معلوم نیست اون شب چه غلطی کرده بعد زده اون بنده خدا ها رو کشته ....یادگرفتن دست خودم نبود توهم زده بودم
حمید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
7
این طفیلی نمک بحرام رو هرچه زودتر بکشید تا باقی مردم از دستش در امان بمانند.مردنش از زنده بودنش مفید تر هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
4
معلومه اون شب بلایی سر خاله آورده که زده کشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
1
اینا همش حرف وکیلاست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین