کد خبر: ۵۱۱۶۸۸
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء: برخی می‎گویند تا چه زمانی باید شعار مرگ بر آمریکا دهیم؟

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت:دشمن در شش ماه گذشته عملیات روانی گسترده ای را میان ارتش و سپاه آغاز کرد و قصد ایجاد تفرقه داشت اما باید بداند که ارتش و سپاه برای خدمت به مردم با یکدیگر رفاقت و برای شکافتن سینه دشمن با هم رقابت می کنن
آفتاب‌‌نیوز :
امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی شامگاه جمعه در یادواره شهدا و ایثارگران مسجد حضرت جوادالائمه اهواز با بیان این که بسیاری از خاطرات تلخ و شیرین در تاریخ ایران هیچگاه از ذهن ملت زدوده نمی‌شود، اظهار کرد: خاطراتی نظیر کودتای 28 مرداد، واقعه طبس، انهدام هواپیمایی مسافری ایرباس در خلیج فارس و مردم کشی و مظلوم کشی در دوران پیش از انقلاب هیچگاه از ذهن مردم خارج نمی شود.

امیر سرتیپ اسماعیلی انقلاب ایران را تجلی محبت و مودت بین مردم ،امام(ره) و ایثار شهدا برشمرد و افزود: دفاع مقدس یکی از وقایع مهم تاریخ ایران است که هیچگاه از ذهن مردم ما خارج نمی شود و این مردم خوزستان بودند که چشم در چشم دشمن خبیث اجازه هیچگونه تعدی به دشمن ندادند.
وی با بیان این که مردم خوزستان حق آب و گل در هشت سال دفاع مقدس دارند، گفت: وحدت و یکپارچکی مردم سایر استان ها و حضور آن ها در کنار دلاور مردان غیور خوزستانی در دوران دفاع مقدس همواره ستودنی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به استقرار نمایشی موشک های اس 300 در خارج از مسجد جواد الائمه اهواز و استقبال مردم از آنها گفت: یکی از مادران شهید در خارج از مسجد با لبخند به من گفت که این موشک ها نوش جان دشمنان باشد و این همان کردار زینبی است .

وی تصریح کرد: برخی ها می گویند تا چه زمانی باید شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم اما تا زمانی که چشم مادران و پدران و جوانان ما اشک بار از خون ریزی های این شیطان بزرگ است، همواره صدای مرگ بر آمریکا به گوش می رسد.

امیر سرتیپ اسماعیلی گفت: این حکومت با خون ریزی کار خود را آغاز کرد درحالی که انقلاب ما مودتی و‌محبتی بود و حکومت آن ها 250 سال از عمرش می گذرد در حالی که ایران اسلامی بیش از 2 هزار سال قدمت دارد و 40 سال است که دست نیاز به دست کسی دراز نکرده است.

وی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار در سال 1388 از یک گروه خود فروش که علیه یک حکومت مردمی به خیابان ها ریختند، حمایت کرد، از دولت خونخوار منصور هادی حمایت کرد اما از دولت کاملا مردمی سوریه هیچگاه حمایت نکرد و این نشان می دهد که آمریکا تنها به دنبال خون ریزی بوده و با حکومت های مردمی مشکل دارد.

وی تصریح کرد: این آمریکا همان کشوری است که اگر با دولتی در دنیا ائتلاف می کند پیش از آن پایگاه نظامی در آن کشور راه اندازی کرده و داشتن پایگاه نظامی حق حاکمیت نسبی و آزادی سربازان برای انجام هر کاری در آن کشور است .

امیر سرتیپ اسماعیلی گفت: آمریکا هرچه بزرگ و قدرتمند باشد بازهم بدهکار ترین دولت دنیا است چرا که مردم این کشور ناراضی ترین مردم دنیا هستند.

وی افزود: در شرایط کنونی مسئولان باید با کار و تلاش فراوان توطئه های دشمن را خنثی کنند چرا که اولین ناامیدی باعث ایجاد فاصله بین جوانان و مسئولان خواهد شد و این همان چیزی است که دشمن سال ها به دنبال آن است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن را از بهترین راه های مقابله با دشمن برشمرد و بر کوتاه کردن فاصله مردم با مسئولان تاکید کرد.

وی جنگ نرم ایران را یک لشکرکشی جهانی برشمرد و گفت: پتانسیل روز قدس، 22 بهمن و 9 دی و روزهای حماسی دیگر از بالاترین پتانسیل ها برای مقابله با دشمن است.

امیر سرتیپ اسماعیلی گفت: در حال حاضر دشمن بیشتر از گذشته در تمامی عرصه ها و بسترهای اجتماعی به دنبال نفوذ است تا بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند اما حضور یکپارچه مردم درعرصه های اجتماعی دشمن را ناامید می کند.

وی افزود: اکنون هرجایی که یک انقلاب مردمی در حال شکل گیری است، ریشه های پنهانی استکبار در حال تخریب آن انقلاب است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: دشمن در 6 ماه گذشته عملیات روانی گسترده ای را میان ارتش و سپاه آغاز کرد و قصد ایجاد تفرقه داشت اما باید بداند که ارتش و سپاه برای خدمت به مردم با یکدیگر رفاقت و برای شکافتن سینه دشمن با هم رقابت می کنند.

وی رفاقت و رقابت ارتش و سپاه را نشانه وحدت میان آن ها برشمرد و گفت: ارتش و سپاه هم زمان چشم به آسمان دوخته اند که درعرصه پدافند دفاعی با اقتدار و برادری مقابل تجاوز هر دشمنی ایستادگی کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: به مردم وعده می دهیم که با دست در دست گذاشتن همه نیروهای مسلح ، هیچگاه این مملکت متجاوزی نخواهد داشت.

ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین