کد خبر: ۵۱۱۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

بدترین‌های سال هالیوود را بشناسید

جوایز سالانه تمشک طلایی؛ بدترین‌های سال هالیوود را با حضور چهره‌های سرشناس در میان نامزدها و برندگان معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از هالیوود ریپورتر، جوایز تمشک طلایی که هر ساله در فاصله یک روز به اعلام برندگان اسکار به معرفی بدترین‌های سال هالییود می‌پردازد، امسال جایزه بدترین فیلم سال را به فیلم «ایموجی» دادند.

در این شاخه علاوه بر فیلم «ایموجی»، «مومیایی» (The Mummy)، «ترانسفورمرها: آخرین شوالیه» (Transformers XVII: The Last Knight)، «پنجاه سایه تاریک‌تر» (Fifty Shades Darker) نیز برای جایزه تمشک طلایی بدترین فیلم سال رقابت می‌کنند.

در شاخه بدترین بازیگر مرد سال نیز «تام کروز» برای بازی در فیلم «مومیایی» گوی سبقت را «جانی دپ» و «مارک والبرگ» ربود و تمشک طلایی نقش اصلی مرد را به خود اختصاص داد و «تایلور پری» نیز برای فیلم «هالووین مادئا» بدترین بازیگر زن شناخته شد.

در شاخه بدترین نقش مکمل مرد «مل گیبسون» برای بازی در فیلم «خونه بابا ۲» و در حضور چهره‌های سرشناسی چون «خاویر باردم» (مادر)، (مل گیبسون)، «راسل کرو» (مومیایی) و «آنتونی هاپکینز» (تصادف) و (ترانسفورمرها: آخرین شوالیه) برنده تمشک طلایی شد و «کیم بیسینگر» برای بازی در فیلم «پنجاه طیف تاریک‌تر» برنده تمشک طلایی بدترین نقش مکمل زن شد.

در شاخه بدترین بازیگر زن سال نیز «جنیفر لاورنس» بازیگر برنده اسکار برای فیلم «مادر»، «اما واتسون» برای فیلم «دایره»، «کترین هگل» برای فیلم «فراموش‌ناشدنی»، «داکوتا جانسن» برای فیلم «پنجاه طیف تاریک‌تر» مهم‌ترین نامزدها هستند و در شاخه بدترین بازیگر مرد سال نیز نام چهره‌های سرشناسی چون «تام کروز» (مومیایی)، «جانی دپ» (دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه نمی‌گوید)، «مارک والبرگ» (خانه بابا ۲) و (ترانسفورمرها: آخرین شوالیه) و «زاک افرون» (گارد ساحلی) دیده می‌شود.

جایزه بدترین کارگردانی سال نیز در حالی به «تونی لئونیدیس» بریا ساخت فیلم «مومیایی» رسید که در این شاخه «دارن آرنوفسکی» (مادر)، «مایکل بِی» (ترانسفورمرها: آخرین شوالیه)، «جیمز فولی» (پنجاه طیف تاریک‌تر) و «الکس کورتزمان» نیز نامزد جایزه بودند.

در سال ۲۰۱۷ فیلم «آمریکای هیلاری: تاریخ پنهان حزب دموکرات» ساخته «دینش دسوزا» بدترین فیلم سال نام گرفت.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین