کد خبر: ۵۱۱۹۳۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
می‌خواستند از واگذاری جعبه سیاه به دادستانی ممانعت کنند

درگیری فیزیکی برای گرفتن جعبه سیاه پرواز تهران- یاسوج/توضیح سازمان هواپیمایی

یک عضو هیات رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از اعمال فشار گروهی به استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای ممانعت از واگذاری جعبه سیاه هواپیمای تهران - یاسوج به دادستانی دنا خبر داد و گفت که این افراد می‌خواستند پیش از رویت دادستانی، جعبه سیاه را به تهران منتقل کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
بهرام پارسایی ظهار کرد: ظاهرا یک گروه می‌خواستند از واگذاری جعبه سیاه هواپیمای تهران - یاسوج به دادستانی ممانعت کنند که نماینده مجلس خبر داد: درگیری فیزیکی برای گرفتن جعبه سیاه پرواز تهران- یاسوج/توضیح سازمان هواپیماییخوشبختانه جدیت مدیریت بحران و معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جلوی این اقدام را گرفت و نهایتا منجر به تحویل جعبه سیاه به دادستانی شد.

به گزارش آفتاب‏‎نیوز؛ وی افزود: گروهی سعی داشتند به استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعمال فشار کنند تا جعبه سیاه از مسیر دادستانی دنا منتقل نشود و این مساله به درگیری فیزیکی هم منجر شد. آن‌ها می‌خواستند قبل از رویت دادستانی جعبه سیاه را به تهران ارسال کنند که خوشبختانه موفق نشدند.

این عضو هیات رییس کمیسیون اصل ۹۰ اضافه کرد: من و یکی از کارشناسان کمیسیون اصل ۹۰ از سوی کمیسیون به سازمان هواپیمایی معرفی شدیم تا بر تمام مراحل رسیدگی سقوط هواپیما بخصوص بازخوانی جعبه سیاه نظارت داشته باشیم.

پارسایی اضافه کرد: روز گذشته پس از اعلام مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر یافتن جعبه سیاه سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را تایید نکرد و این مساله برای ما جای سوال دارد و موجب ایجاد نگرانی می‌شود. البته جعبه سیاه صددرصد سالم تقدیم دادستانی شده و بقیه پیگیری‌ها انجام خواهد شد.

این عضو هیات رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق اظهارات رییس سازمان هواپیمایی کشوری بیشتر پرونده‌های سوانح هواپیمایی همچنان مفتوح است اما کمیسیون اصل ۹۰ مصر است این پرونده هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود و مانند بقیه پرونده‌ها بدون نتیجه نماند.

تکذیب درگیری 

با این حال، جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به ایسنا این موضوع را تکذیب کرد و گفت: نمایندگان این سازمان در حین دریافت جعبه سیاه با دادستانی همکاری‌های لازم را به عمل آورده و هیچ درگیری و مشکلی در این زمینه به وجود نیامده است.

سازمان هواپیمایی کشوری صبح امروز دریافت جعبه سیاه را تایید کرد و پس از آن اعلام شد که با طی شدن مراحل قانونی این جعبه به سازمان هواپیمایی کشوری ارجاع داده می‌شود تا اطلاعات آن مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
یک فرزند شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
9
... اول کارشناسان فنی باید بررسی کنند و گزارش شفاف بدند اگر قصوری از هر یک از عوامل حقیقی و یا حقوقی پیش اومده باشه در آنصورت دادستانی با شکایت شاکی یا مدعی العموم حق ورود به مسئله رو داره...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
1
2
چرا نکنه خبر هایی بوده.........
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
1
سقوط هواپیما در کوه دنا به دلیل نبود امکاناتی مثل رادار هوایی در فرودگاه یاسوج بوده و طبعاً ....
سانچی
|
Canada
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
همه می دونند که مقصر خلبانه

باور نداری خوب خلبان بیاید ثابت کنه که مقصر نیست
حسین
|
United States of America
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
این تکذیب کردن ها هم همیشه معلومه دروغه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
علایی مدیر عامل اسمان چه تخصصی داره اخه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
3
وقتی می گویند یک گروه یعنی چه گروه های گروهای خارج گروهای راست گروهای چب گروهای مثل داعش این چگونه اطلاع رسانی است لطفا درست اطلاع رسانی کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین