کد خبر: ۵۱۲۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲

حراج ۵۰۰ هزار پوندی پورشه ۴۰ ساله+تصاویر

این پورشه مدل 356A 1500 GS Carrera Coupe است که کمک کرد شکاف میان خودروهای اسپورت پورشه و خودروهای مسابقه‌ای از میان برداشته شود و خط تولید آن از سال ۱۹۵۵ میلادی آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اقتصادی- روزنامه بریتانیایی «میرر» در خبری اعلام کرده که یک پورشه قدیمی زنگ زده که به مدت ۴۰ سال حرکت داده نشده به قیمت ۵۰۰ هزار پوند در حراجی برای فروش عرضه شده است. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این روزنامه می‌نویسد: «این خودرو که زنگ‌زده است پس از آن که بازرسی‌های ایمنی در اوایل دهه ۷۰ میلادی نشان دادند که ایمن نیست به مدت ۴۵ سال است که حرکت نکرده و با آن رانندگی‌ای صورت نگرفته است. قرار است این خودرو در حراجی‌ای در فلوریدا فروخته شود. قیمت پیشنهادی برای این پورشه ۵۰۰ هزار پوند تعیین شده است». 

این پورشه مدل 356A 1500 GS Carrera Coupe است که کمک کرد شکاف میان خودروهای اسپورت پورشه و خودروهای مسابقه‌ای از میان برداشته شود و خط تولید آن از سال ۱۹۵۵ میلادی آغاز شد. این مدل یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کلاسیک پورشه است. 

«دیوید برین» کارشناس پورشه به «میرر» می‌گوید این مدل یکی از برترین مدل‌های پورشه و یکی از عجیب‌ترین خودروهای اسپورت دهه ۵۰ میلادی بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین