کد خبر: ۵۱۲۲۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

جوان قاتل پس از 13 سال زندان مورد عفو قرار گرفت

مدیر کل شورای حل اختلاف خوزستان گفت:یک دانش آموز آبادانی که به خاطر طرفداری از فوتبال با دوستش درگیر و مرتکب قتل شده بود پس از تحمل 13 سال زندان با تلاش شورای حل اختلاف و فوتبال دوستان مورد بخشش قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالعباس زبیدی نیا روز دوشنبه در همایش منطقه ای ترویج فرهنگ صلح و سازش و تجلیل از فعالان و منادیان صلح در دزفول افزود:2 دانش آموز آبادانی 13 سال پیش در مسیر مدرسه بر سر فوتبال با هم درگیر شدند که یکی از آنها با استفاده از چاقو ، دوست خود را به قتل رساند. 

وی با بیان اینکه قاتل در زمان ارتکاب قتل 19 سال سن داشت و محکوم به قصاص شده بود اظهار کرد:با تلاش شورای حل اختلاف و دوستداران فوتبال و برنامه ورزشی 90 این جوان سرانجام پس از تحمل 13 سال زندان از سوی خانواده مقتول مورد عفو قرار گرفت. 

زبیدی نیا سن فعلی این قاتل را اکنون 32 سال عنوان کرد و گفت: از آنجا که این قتل به خاطر طرفداری از تیم فوتبال رخ داده لذا جمعی از هواداران ورزش فوتبال واسطه شده و با همکاری و پیگیری شورای حل اختلاف ، خانواده مقتول را راضی به گذشت از قصاص کردند. 

همایش منطقه ای ترویج فرهنگ صلح و سازش و تجلیل از فعالان و منادیان صلح در شوراهای حل اختلاف شهرستان های شمال خوزستان روز دوشنبه در دزفول برگزار شد. 

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین