کد خبر: ۵۱۲۲۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

رتبه اول مصرف فست فود در کشور مربوط به کدام استان است؟

‌دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی هرمزگان گفت: هرمزگان رتبه اول مصرف سرانه مواد غذایی فست فود را در کشور دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ‌بهروز اکرمی در نهمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: ‌این هشدار برای مردم است و خانواده‌ها باید متوجه عواقب بهداشتی و درمانی این مسئله باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: تحرک و ورزش نیز در میان مردم هرمزگان کم است و این شرایط تاثیر منفی بر سلامت جامعه و شهروندان دارد.

اکرمی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، ۲۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های بهداشت و درمان هرمزگان مصوب شد که صد و هشتاد میلیارد تومان برای بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، هشتاد میلیارد تومان برای بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی میناب، ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شریعتی بندرعباس و ۱۵ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز دیگر بیمارستان‌های استان اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: افزایش ظرفیت ۷۰ تختخوابی بیمارستان بستک، کمک به تکمیل بیمارستان شریعتی بندرعباس، توسعه هشت هزار و ۵۰۰ متری بیمارستان کودکان بندرعباس و توسعه اورژانس بیمارستان شهید محمدی، نیز از دستاورد‌های سفر بهمن ماه وزیر بهداشت به هرمزگان بود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه همچنین آخرین وضعیت شاخص‌های سلامت استان و تدوین طرح جامع سلامت هرمزگان تشریح و از مدیران اجرایی استان برای ارائه نکته نظارت درباره این طرح نظرسنجی شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین