کد خبر: ۵۱۲۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

اعتراف سرمربی العین به قدرت نماینده ایران؛ شفر در استقلال انقلاب کرده

سرمربی العین امارات می گوید که استقلال با شفر پیشرفت چشمگیری داشته است.
آفتاب‌‌نیوز : سرمربی العین امارات می گوید که استقلال با شفر پیشرفت چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، زوران مامیچ سرمربی العین درباره دیدار با استقلال گفت: اعتراف می کنم بازی بسیار سختی را برابر استقلال داریم. آنگونه که من توقع داشتم نتوانستیم برای این بازی آماده شویم اما باید حتما پیروز شویم زیرا 4 امتیاز دست دادیم.

وی در ادامه درباره تغییرات استقلال نسبت به فصل گذشته خاطرنشان کرد: شفر سرمربی آلمانی استقلال یک انقلاب بزرگ انجام داده و این تیم پیشرفت چشمگیری با شفر داشته است. ما با تیمی بازی خواهیم داشت که با نیم فصل گذشته تفاوت زیادی دارد و حقیقت این است که هر بازی که برابر هر تیمی داریم، شرایط خاص خود را دارد. مامیچ در ادامه عنوان کرد: امیدوارم از امتیاز میزبانی و حضور هواداران استفاده کنیم و البته نیاز داریم بازی با الوحده را فراموش کنیم و تمرکز روی بازی استقلال داشته باشیم.

سرمربی العین با بیان این نکته که هر بازی یک چالش جدید است، خاطرنشان کرد: تمرکز ما از نظر بازیکن، و فنی و اداری روی هر بازی خواهد بود و هر بازی یک چالش جدید است. شکل بازی های آسیایی با بازی های داخلی فرق دارد و کیفیت تیم ها نیز متفاوت است. برابر استقلال یک محروم داریم که محمد عبدالرحمان هست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین