کد خبر: ۵۱۲۴۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
۲۴ نفر در جریان درگیری بین نژادپرستان و با طرفداران جنبش «آنتی‌فا» بازداشت شدند

درگیری خونین نئونازی‌ها و طرفداران جنبش ضد فاشیستی «آنتی فا» در میشیگان+تصاویر

حدود ۵۰۰ تن از فعالان جنبش آنتی‌فا برای مقابله با نئونازی‌ها و حامیان اسپنسر به مقابله با آنان پرداختند. اسپنسر ۳۹ ساله خواستار ایجاد دولت آینده امریکا شده که به طور انحصاری برای سفیدپوستان باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که دستکم ۲۴ نفر در جریان درگیری خونین بین صدها تن از نژادپرستان سفیدپوست و با طرفداران جنبش ضدفاشیستی موسوم به «آنتی‌فا» بازداشت شده‌اند. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این درگیری پیش از سخنرانی ریچارد اسپنسر از چهره‌های شناخته شده راست افراطی که ضد مهاجران و سیاه‌پوستان است روی داد. 

درگیری در نزدیکی دانشگاه میشیگان روی داد. سخنرانی اسپنسر بر اثر این درگیری به تعویق افتاد. حدود ۵۰۰ تن از فعالان جنبش آنتی‌فا برای مقابله با نئونازی‌ها و حامیان اسپنسر به مقابله با آنان پرداختند.

نام بازداشت‌شدگان هنوز از سوی پلیس منتشر نشده است. معترضان ضدفاشیست شعار می‌دادند: «نازی‌ها به خانه‌تان بازگردید». 

اسپنسر ۳۹ ساله خواستار ایجاد دولت آینده امریکا شده که به طور انحصاری برای سفیدپوستان باشد. او فلسفه خود را «هویت‌طلبی» نامیده است که به دنبال هویت سفیدپوستان و تسلط آنان برای جامعه آمریکا است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
France
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
متاسفانه برخی آنتی فا را معادل آنتی فارسیسم معنی کرده اند و غافل از آن هستند که آنتی فا در آمریکا در اعتراض به فاشیسم است anti facismو آنتی فارسیسم نیس
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین