کد خبر: ۵۱۲۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

کشف 4 میلیون مواد محترقه در آذربایجان شرقی

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از پلمب کارگاه تولید موادمحترقه و کشف 4 میلیون عدد انواع موادمحترقه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار علی محمدی، گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک کارگاه تولید مواد محترقه در اطراف شهرستان تبریز مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه به محل اعلامی اعزام و در بازرسی از آن تعداد یک میلیون عدد انواع موادمحترقه آماده برای عرضه در بازار، مقداری مواد اولیه و دستگاه‌های مربوطه را کشف و محل را پلمب کردند.

سردار محمدی در ادامه بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان هشترود نیز در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه موادمحترقه غیرمجاز، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: در این راستا ماموران حین گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، یک میلیون عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سردار محمدی به کشفیات موادمحترقه در استان نیز اشاره کرد و گفت: به دنبال افزایش فعالیت عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه، پلیس نیز به صورت ویژه و گسترده برخورد و مقابله با این افراد را در دستور کار قرار داده و در این راستا از اول اسفند ماه تا به امروز تعداد ۴ میلیون عدد انواع موادمحترقه کشف و ۱۴۵ متهم دستگیر شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان، خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال را هنجارشکنی‌ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برشمرد و تاکید کرد: پلیس قطعا با افراد مخل نظم و امنیت و افرادی که با حرکات غلط و با هدف سودجویی امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند، برخورد می‌کند.
میزان 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین