کد خبر: ۵۱۲۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

کارگردان «دلیران تنگستان» در کنار خانه رییس‌علی دلواری آرام خواهد گرفت

پیکر زنده یاد همایون شهنواز، صبح شنبه پس از تشییع از مقابل خانه سینما به شهر دلوار در استان بوشهر منتقل و در آنجا به خاک سپرده خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
ولی زاده، روزنامه نگار و دوست قدیمی زنده یاد همایون شهنواز، با اعلام خبر تشییع این کارگردان از مقابل خانه سینما گفت: «بر اساس قرار قبلیريال صبح فردا پیکر زنده یاد شهنواز از مقابل خانه سینما شماره دو واقع در خیابان وصال شیرازی تشییع می‌شود و سپس به شهر دلوار در استان بوشهر منتقل و در کنار خانه رئیس‌علی دلواری -قهرمان ملی و شخصیت اصلی سریال «دلیران تنگستان» به کارگردانی شهنواز- به خاک سپرده می‌شود. پیشتر مردم و مسئولان استان بوشهر از خانواده شهنواز این درخواست را مطرح کرده بودند.»

 او افزود: «بر همین اساس روز یکشنبه (۲۰ اسفند ماه) ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح، پیکر زنده‌یاد شهنواز از میدان رییسعلی دلواری در استان بوشهر به میدان رییسعلی دلواری در شهر دلوار تشییع و سپس در کنار خانه این قهرمان ملی به خاک سپرده می‌شود. صبح جمعه (۱۸ اسفند) جلسه‌ای به ریاست معاون استاندار بوشهر و با حضور مسئولین ادارات میراث فرهنگی این استان، برخی از مسئولین شهرداری و شواری شهر بوشهر و دلوار، بخشداری دلوار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار و در این جلسه برای برگزای مراسم تشییع پیکر و یادبود زنده‌یاد شهنواز برنامه‌ریزی شد.»

ولی‌زاده همچنین درباره مراسم‌های یادبود زنده‌یاد شهنواز توضیح داد: «بعد از ظهر یکشنبه (۲۰ اسفند ماه) مجلس ترحیمی در شهر بوشهر و به احتمال زیاد در مجتمع فرهنگی اداره ارشاد این استان برگزار خواهد شد. همچنین روز دوشنبه (۲۱ اسفند ماه) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ مجلس ترحیمی در تهران با همکاری ولی‌الله شجاع‌پوریان (معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران) و محمد جواد حق‌شناس ( رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شواری شهر تهران) در ایوان شمس برگزار می‌شود.»

او در پایان یادآور شد: «خانواده زنده‌یاد شهنواز از مردم و دوستان آن مرحوم تقاضا دارند که در این مراسم شرکت کنند.»

کارگردان سریال «دلیران تنگستان» و «روزهای به‌یادماندنی» که روز شنبه (پنجم اسفند ماه) در حادثه‌ای در منزل شخصی خود دچار حادثه شده بود، به دلیل شدت سوختگی و همچنین ایست قلبی در بیمارستان درگذشت. علت این حادثه نشت گاز و انفجار بود.
خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین