کد خبر: ۵۱۳۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

تاکسی پرنده آئودی+ تصاویر

این خودرو Pop.Up نامگذاری شده است. مفهوم آن برای نخستین بار توسط ایرباس مطرح شد و اکنون آئودی با طراحی کاملا الکتریکی و اتوماتیک قصد ساخت آن را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس علم و فناوری- حاصل همکاری شرکت خودروسازی المانی آئودی با طراحان ایتالیایی رونمایی از  طرح خودرویی پرنده شده است که می‌تواند به عنوان تاکسی هوایی مورد استفاده قرار گیرد. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این تاکسی پرنده می‌تواند به شما برای خلاص شدن از شر ترافیک سفرهای زمینی کمک کند. دکمه‌های لمسی برای ارتباط با این وسیله نقلیه، تشخیص مسافران از طریق چهره و ردیابی چشم‌ها از جمله قابلیت‌های این خودروی پرنده خواهند بود. 

این خودرو Pop.Up نامگذاری شده است. مفهوم آن برای نخستین بار توسط ایرباس مطرح شد و اکنون آئودی با طراحی کاملا الکتریکی و اتوماتیک قصد ساخت آن را دارد. ائودی می‌گوید بین فاصله سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۷ میلادی این خودرو به بازار عرضه خواهد شد و یک خودروی معیار برای تاکسی‌های پرنده در آینده خواهد بود. 

طرح اولیه این خودرو توسط شرکت هواپیمایی ایرباس در نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو در سال گذشته به نمایش گذاشته شده بود. در طراحی این تاکسی هوایی شرکت طراحی و مهندسی ایتالیایی Moncalieri نقش داشته است. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین