کد خبر: ۵۱۳۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

ساعت ۳۵ هزار دلاری طراح سابق اپل+تصاویر

ساعت مچی جدید شرکت Ressence، فناوری‌های روز را با حرکات مکانیکی متداول ساعت درهم آمیخته و محصولی بدیع ارائه کرده است. این ساعت زیبا توسط پدر iPod و طراح سابق اپل Tony Fadell طراحی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس علم و فناوری- این مشکلی است که در ساعت‌های مکانیکی وجود دارد. این که پس از مدت زمانی وقتی که باتری تمام می‌شود زمان از دست می‌رود و دوباره باید با دست آن را تنظیم کرد. این مشکل اما با ساعتی تازه حل می‌شود. 

به گزارش آفتاب‏‎نیوز؛ ساعت مچی جدید شرکت Ressence، فناوری‌های روز را با حرکات مکانیکی متداول ساعت درهم آمیخته و محصولی بدیع ارائه کرده است. این ساعت زیبا توسط پدر آی پاد و طراح سابق اپل Tony Fadell طراحی شده است.

 e-Crown آخرین ساعت مفهومی شرکتRessence  می‌باشد که توسط یکی از مخترعان آی پاد و طراح سابق اپل Tony Fadell طراحی شده است. در این ساعت مچی هوشمند، شما می‌توانید به راحتی و با لمس شیشه ساعت، عقربه‌های مکانیکی آن را تنظیم کنید و همچنین به کمک گوشی هوشمندتان آن را در مناطق زمانی مختلف باز تنظیم نمایید. 

شرکت رزنس دارای سابقه طولانی در نوآوری‌های دنیای ساعت‌سازی است، از ساعت مچی پر از روغن گرفته تا سیستم نمایشگر محدب مدار بیضوی اختصاصی خود.

ساعت مچی جدید شرکت Ressence، فناوری‌های روز را با حرکات مکانیکی متداول ساعت درهم آمیخته و محصولی بدیع ارائه کرده است. این ساعت زیبا توسط پدر iPod و طراح سابق اپل Tony Fadell طراحی شده است.

تکنولوژی e-Crown پیوندی از ماژول ROCS ویژه Ressence و حرکات مکانیکی سنتی ساعت می‌باشد. انرژی این دستگاه توسط حرکات مچ دست و همچنین ۱۰ سلول فوتوولتایک کوچک که پشت شماره‌ها پنهان شده‌اند، تامین می‌شود. فناوری به کار رفته در این ساعت هوشمند از اجزای هواپیما تا استانداردهای پزشکی را در بر می‌گیرد.

ساعت‌های مکانیکی مدرن باید به طور مداوم جابجا شوند، در غیر این صورت متوقف خواهند شد. اما حتی اگر از e-Crown ماه‌ها استفاده نکرده باشید، پس از استفاده مجدد، این ساعت هوشمند به کمک مکانیسم ریست اتوماتیک می‌تواند بلافاصله خود را به زمان درست تنظیم کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین