کد خبر: ۵۱۳۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

ویلای مارالاگو، محل احتمالی دیدار ترامپ و اون؟+تصاویر

روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» اما در گزارشی نوشته است که به نظر می‌رسد ویلای «مارالاگو» ترامپ در فلوریدا می‌تواند محل خوبی برای این دیدار دونفره باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- مکان دیدار میان «دونالد ترامپ» رییس جمهوری امریکا و «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی هنوز مشخص نشده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» اما در گزارشی نوشته است که به نظر می‌رسد ویلای «مارالاگو» ترامپ در فلوریدا می‌تواند محل خوبی برای این دیدار دونفره باشد. 

این روزنامه اشاره می‌کند که از این ویلا به عنوان «کاخ سفید زمستانی» یاد می‌شود و می‌تواند محلی برای تنظیم یکی از مهم‌ترین قرارهای ملاقات سیاسی در تاریخ باشد. رییس‌جمهوری امریکا در این ویلا ازدواج کرده و از زمان انجام مراسم تحلیف بیش از ۱۴ بار به آنجا رفته است. 

«مایکل جکسون» نیز ماه عسل خود را در این ویلا گذرانده بود. مارالاگو واژه‌ای اسپانیایی است به معنای از دریا تا دریاچه، عماراتی است با ۱۲۶ اتاق خواب در یکی از گران‌ترین محله‌های پال بیچ فلوریدا. 

ترامپ در سال ۱۹۸۵ این ویلا را به قیمت ۱۰ میلیون دلار خرید تا تعطیلات‌اش را در آنجا بگذراند. او از آنجا استفاده اقتصادی و آن را تبدیل به یک کلوب خصوصی کرد؛ حق عضویت در آنجا ۲۰۰ هزار دلار بود. با این حال، زمانی که ترامپ رییس جمهوری امریکا شده این حق عضویت برای اعضا به میزان دو برابر افزایش یافته است. مساحت کلی این ویلا و محوطه آن ۲۰ هکتار است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین