کد خبر: ۵۱۳۵۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

قتل خانم معلم بازنشسته به خاطر 400 هزار تومان

کارگر جوان که در سودای پولدار شدن، خانم معلم بازنشسته را به قتل رسانده و پس‌از سرقت 400 هزار تومانی گریخته بود، با ردیابی‌های تخصصی کارآگاهان جنایی تهران به دام افتاد.
آفتاب‌‌نیوز :
پرونده این جنایت از ساعت 3 بعد از ظهر 25 بهمن امسال و به‌دنبال تماس ساکنان شهرک فرهنگیان-غرب تهران- با مأموران پلیس 110 وکلانتری 150 تهرانسر در دستور رسیدگی قرارگرفت. مأموران پس‌از حضور درخانه مورد نظر با جسد خانم معلم بازنشسته - 65 ساله- روبه‌رو شدند.

بدین‌ترتیب موضوع به بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران و تیم تحقیق اعلام شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد زن میانسال خفه شده و عامل جنایت قصد داشته با آتش کشیدن خانه، ردپای خود را از صحنه پاک کند که موفق نشده است.

پس از بررسی‌های مقدماتی و انتقال جسد به پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ درجریان تحقیقات پی بردند قربانی جنایت پس‌از مرگ تنها پسرش به‌علت بیماری سرطان، از چند سال پیش به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد.

این زن از اردیبهشت امسال، بازسازی خانه‌اش را آغاز کرده و قصد داشت خانه را در اختیار خانواده پسر مرحومش قرار دهد که کشته شد.

تیم جنایی که احتمال می‌دادند عامل جنایت یکی از کارگران ساختمانی باشد سرانجام ردپای یکی از کارگران به نام بهرام را به‌دست آوردند و پی‌بردند او سارق سابقه‌داراست.

بدین ترتیب بهرام در عملیاتی ویژه شناسایی و دستگیر شد.مرد جوان که ابتدا منکر جنایت بود چند ساعت پس‌از دستگیری در شامگاه 19 اسفند لب به اعتراف گشود و گفت: برای کار تأسیساتی و تکمیل سیستم گرمایشی خانه (سیستم شوفاژ) به خانه مقتول رفته بودم که متوجه شدم او تنها زندگی می‌کند به همین دلیل تصمیم به سرقت گرفتم. روز حادثه به بهانه تکمیل کار وارد خانه شده و پس از آنکه صاحبخانه را به قتل رساندم، به جست و جوی طلا و جواهرات پرداختم. اما به غیراز 400 هزار تومان پولی به‌دست نیاوردم. از آنجا که می‌ترسیدم ردی از خود بر جا گذاشته باشم، تصمیم گرفتم خانه را به آتش بکشم. به همین خاطرشیرگاز را بازگذاشتم و فرارکردم. اما انگار خانه آتش نگرفته بود.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین