کد خبر: ۵۱۳۶۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
وزیر نفت در حاشیه مراسم امضای قراردادهای نفتی مطرح کرد:

کشف اموال اختلاس‎گر نفتی/ این که او به کانادا رفته را باور نمی‌کنم/ تصور می‌کنیم در ترکیه مخفی شده باشد/هدف ملی شدن نفت حفظ مالکیت و حاکمیت مخازن برای ملت ایران بود نه نفی تعامل

وزیر نفت درباره آخرین وضع پرونده اختلاس‎گر فعال در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: با پیگیری دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی، آنطور که به من گفته‎اند، اموالی بیش از میزان اختلاس صورت‎گرفته از این فرد شناسایی و توقیف شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
بیژن زنگنه در حاشیه مراسم امضای قراردادهای پژوهشی حوزه اکتشاف شرکت ملی نفت ایران درباره متواری شدن این فرد به کانادا نیز کشف اموال اختلاس‎گر نفتی/  این که او به کانادا رفته را باور نمی‌کنم/ تصور می‌کنیم در ترکیه مخفی شده باشد/هدف ملی شدن نفت حفظ مالکیت و حاکمیت مخازن برای ملت ایران بود نه نفی تعاملافزود: این که او به کانادا رفته را باور نمی‌کنم. تصور می‌کنم این چیزی است که وی دوست دارد در رسانه‌ها مطرح شود، تصور می‌کنیم وی در ترکیه مخفی شده باشد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وزیر نفت همچنین در آستانه سالروز ملی‌شدن صنعت نفت گفت: مرحوم دکتر مصدق دنبال بیرون کردن خارجی‌ها از صنعت نفت نبود؛ بلکه هدف حفظ مالکیت و حاکمیت مخازن برای ملت ایران بود.

زنگنه که صبح امروز (دوشنبه، ۲۱ اسفندماه) پس از امضای قراردادهای پژوهشی میان شرکت ملی نفت ایران و پنج دانشگاه معتبر کشور، در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، عنوان کرد: ملی شدن به معنای تسلط کامل بر صنعت نفت است که این مهم بعد از انقلاب اتفاق افتاد و باید قدر آن را دانست.

وی با اشاره به این که اکثر کشورها بعد از ملی شدن نفت در ایران، با فاصله زمانی به این سمت رفتند، ضمن تبریک روز ملی شدن صنعت نفت ادامه داد: ملی شدن صنعت نفت در زمان خود یک حرکت مهم بود؛ حرکتی که بیش از آن‌که صنعتی باشد، سیاسی بود. یعنی هدف تسلط بر مقدرات نفت ایران بود و نه نفی تعامل.

وزیر نفت با بیان این که مرحوم دکتر مصدق هم دنبال بیرون کردن خارجی‌ها نبود، بلکه هدف حفظ مالکیت و حاکمیت مخازن برای ملت ایران بود، گفت: شرکت انگلیسی در برابر این خواست ملی ما مقاومت کرد، مشکلاتی ایجاد و سرانجام کودتا شد.

قراردادهای پژوهشی حوزه اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، صبح امروز (دوشنبه، ۲۱ اسفندماه)، با حضور وزرای نفت و علوم، میان علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت و روسای دانشگاه‌های شهید بهشتی، فردوسی مشهد، خوارزمی، صنعتی شاهرود و شهید چمران اهواز امضا شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
چقدر اختلاس کرده . اموالش چقدر هست علاوه بر مبلغی که اخیرا اختلاس کرده. اموالش به اندازه اختلاس هست حتما قبلا از را حلال بدست آورده!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین