کد خبر: ۵۱۳۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
سخنگوی مجمع کشتی:

طبق اساسنامه خادم می‌تواند مدتی استراحت کند/ تصمیم‌گیری درباره رژیم صهیونیستی بر عهده ما نیست

رییس هیات کشتی خراسان رضوی با بیان اینکه اعضای مجمع با استعفای خادم مخالفت کرده‌اند، گفت: قرار شد گفت‌وگوها در فضایی بهتر ادامه پیدا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود ریاضی رییس هیات کشتی خراسان رضوی و سخنگوی مجمع فدراسیون کشتی درباره مجمع فوق‌العاده این فدراسیون و تصمیمات اتخاذ شده در آن در خصوص استعفای رسول خادم گفت: در مجمع صحبت‌های مفصلی درباره استعفای خادم انجام شد. خادم نیز دقایقی در مجمع حاضر شد و توضیحاتی را ارائه داد و پس از آن نیز اقدام به ترک جلسه کرد. پس از بررسی صورت گرفته همه اعضا به اتفاق با استعفای او مخالفت کردند و معتقد بودند وقتی با بیشترین رای ممکن او را به عنوان رییس فدراسیون انتخاب کرده‌اند، با استعفای او نیز مخالفت می‌کنند و ان‌شاءالله خادم با صلابت بازگردد و به کارش ادامه دهد.

وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری جلسه مجمع فدراسیون کشتی گفت: درد دل‌هایی انجام شد که به نظر من باب جدید گفت‌وگو میان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش گشوده شد. درددل‌ها در این مجمع گفته شد و قرار شد صحبت‌ها کماکان در فضای بهتری ادامه پیدا کند.

ریاضی درباره نظر مجمع درخصوص رویارویی یا عدم رویارویی با کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی گفت: جای صحبت درباره این موضوع در مجمع فدراسیون کشتی نیست. ما نمی‌توانیم درباره سیاست‌های کلان کشور تصمیم‌گیری کنیم و این موضوع نیز باید توسط شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌گیری شود. صحبت خادم هم این نبود که ما با اسرائیل کشتی بگیریم بلکه اعلام کرد ما مردانه با اسرائیل کشتی نگیریم.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی با اشاره به مخالفت مجمع با استعفای خادم گفت: طبق ماده 12 اساسنامه این شرایط دیده شده و خادم می‌تواند مدتی را به استراحت بپردازد و نایب رییس فدراسیون کشتی وظایف او  را بر عهده بگیرد. ضمن اینکه خادم غیبتی نداشته و حتی طی یکی دو روز گذشته نیز اسناد مالی را امضا کرده است. البته چندی پیش بخشی از وظایف خود را به نایب رییس فدراسیون محول کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین