کد خبر: ۵۱۳۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
دور گروهی لیگ قهرمانان اسیا

برتری یک گله استقلال مقابل العین در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار استقلال ایران و العین امارات در هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم فوتبال استقلال و العین از ساعت ۱۹ و از گروه D در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با برتری یک گله آبی‌های ایران خاتمه یافت.

تیام در دقیقه ۴۱ از روی نقطه پنالتی تک گل این نیمه را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۰: سانتر زمینی وریا غفوری با دفع ناقص مدافع العین همراه شد که توپ به امید ابراهیمی رسید اما شوت محکم این بازیکن از داخل محوطه جریمه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: کرنر تیم العین به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد که شوت سرکش سالم با اختلافی کم از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: توپ در پشت محوطه جریمه به عمر عبدالرحمن، کاپیتان العین رسید که ضربه کات‌دار و زیبای این بازیکن را حسین حسینی با کمک تیر دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۲: خطای برمان باعث شد تا اولین کارت زردی این دیدار از العین باشد.

دقیقه ۳۹: سانتر زیبای جپاروف با ضربه سر منتظری همراه شد که دروزاه‌بان العین برگشت داد و چشمی نتوانست از ریباند استفاده کند و توپش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: خطا بر روی اسماعیلی را داور پنالتی تشخیص داد. مهاجم سنگالی استقلال یعنی تیام پشت توپ قرار گرفت و توپ را به تور دروازه چسباند تا نماینده ایران با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه۴۱: اعتراض زیاد دروازه‌بان العین باعث شد تا از داور کارت زرد بگیرد.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، امید نورافکن، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی و مامه تیام

ترکیب العین: خالد عیسی، اسماعیل احمد، مارکوس برگ، عمر عبدالرحمان، احمد برمان، محمد عبدالرحمان، مهند سالم، احمد خلیل، محمد احمد، سوکاسا شیوتانی

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین