کد خبر: ۵۱۳۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

پیام سردار جعفری به نماینده ولی فقیه در سپاه

سرلشکر جعفری در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه را تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی به سمت "نماینده ولی فقیه در سپاه" که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر جعفری به این شرح است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی

نماینده محترم ولی فقیه در سپاه 

سلام علیکم

انتصاب جنابعالی به سمت "نماینده ولی فقیه در سپاه" از سوی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های اطمینان بخش آن برادر عزیز است را صمیمانه عرض می نمایم. 

بی تردید حسن اعتماد معظم له، سوابق درخشان و تجارب ارزنده تان درسپاه؛ و نیز گنجینه ی عظیم نیروی انسانی متدین، کارآمد و برخوردار از روحیه ی جهادی و انقلابیگری، منظومه ی مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در تحقق انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای ارتقاء معنویت و بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد فرماندهان و پاسداران و بسیجیان و خانواده های آنان خواهد بود. 

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه مجموعه فرماندهی سپاه برای تعمیق همکاری و هم افزایی در راستای مأموریتهای حوزه و فرماندهی و پیشبرد راهبردهای سپاه با "رویکرد تعالی معنوی، تحولی و انقلابی"، مزید توفیق جنابعالی را در مسئولیت جدید و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه سار تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم. 

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین